Мета: - познайомити учнів із життєвим і творчим шляхом поета-земляка,
визначного майстра слова;
- допомогти учням глибше усвідомити особливості та ідейно-
художнє значення поезій митця;
- розвивати навички виразного читання, зв’язного мовлення, образного
мислення, уяву та фантазію учнів, здатність користуватися всіма
багатствами мови для вираження власних думок;
- виховувати в учнів любов до рідного слова, виробляти художні смаки,
моральні та духовні якості. |
Мета: ознайомити п'ятикласників з цікавими сторінками життя митця, його твором «Цар Плаксій і Лоскотон»; розвивати вміння виразно читати казку, уяву, образне мислення, вміння висловлювати свої почуття, емоції; виховувати почуття доброти, гуманізму, милосердя, взаємоповаги. |
Мета: познайомити учнів із фольклорним жанром загадки, видами загадок, способами їх складання; розвивати допитливість, спостережливість, кмітливість, логічне мислення, творчі здібності під час самостійного складання загадок; виховувати повагу до народної мудрості, що відображена в загадках. |
Мета уроку: Формувати вміння відтворювати в уяві незвичайні художні картини, зображені автором-казкарем на прикладі твору «Потерчата», розкрити алегорію казки, її мораль; розвивати культуру зв'язного мовлення, творчу уяву школярів, їх логічне мислення, увагу, пам'ять; вміння акумулювати власні знання, швидкість в опрацюванні завдань; формувати кругозір, світогляд; виховувати в учнів пізнавальний інтерес до культурної спадщини рідного народу, повагу до його традицій і вірувань; прищеплювати бажання робити добро як спонуку до позитивної життєдіяльності; поважне ставлення до ближнього, любові до нього. |
1-10 11-14