Мета: ввести поняття електричного поля та показати реальність його існування, познайомити учнів із законом Кулона, розвивати логічне мислення учнів. Тип уроку: комбінований урок. Обладнання та наочність: плакат «Закон Кулона», портрет Кулона. ХІД УРОКУ І. Організаційний етап ІІ. Актуалізація опорних знань та умінь Запитання для фронтального опитування · Що називають електричним зарядом? ІІІ. Вивчення нового матеріалу План вивчення нової теми · Електричне поле. · Електростатика. · Досліди Йоффе та Міллікена. · Закон збереження електричного заряду. · Межі застосування закону збереження електричного заряду. · Точковий заряд. · Закон Кулона. · Межі застосування закону Кулона. Опорний конспект
Електростатика — це розділ фізики, який вивчає нерухомі електричні заряди та їх взаємодію. ІV. Закріплення нових знань та умінь · Що називається електричним полем? · Що називається електростатикою? · Які результати дослідів Йоффе та Міллікена? · Сформулюйте закон збереження електричного заряду. · Які межі застосування закону збереження електричного заряду? · Сформулюйте закон Кулона. · Які межі застосування закону Кулона? · Розв’язання задач 1. Знайдіть силу взаємодії двох точкових зарядів 10 та 20 мкКл, розташованих на відстані 20 см один від одного у вакуумі. 2. Чи може заряд тіла дорівнювати 2,5 · 10–19 Кл? 3. Знайдіть загальну масу та заряд 300 електронів.
V. Підбиття підсумків уроку
VII. Домашнє завдання Завдання за підручником. Вивчити § 2, 4. Завдання за задачником. Розв’язати № 1.55, 1.72, 3.14, 3.17. Додаткове завдання. Підготуйте інформацію про Ш. Кулона, М. Фарадея, А. Ф. Йоффе, Р. Міллікена.
| |
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |