Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• аналізувати міжнародні відносини у 1871–1900 рр., політичні наслідки франко-німецької війни;
• характеризувати «Союз трьох імператорів», Троїстий союз, оформлення франко-російського альянсу |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• пояснювати причини самоізоляції Китаю;
• висвітлювати наслідки європейського проникнення у Китай;
• описувати рух тайпінів;
• характеризувати політику самозміцнення Китаю;
• характеризувати повстання тайпінів;
• застосовувати та пояснювати терміни та поняття «тайпіни», «іхетуані». |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• характеризувати політику Великої Британії щодо Індії;
• висвітлювати наслідки британського володарювання в Індії;
• описувати повстання сипаїв у другій половині ХІХ ст.;
• характеризувати діяльність Індійського Національного Конгресу (ІНК);
• застосовувати та пояснювати на прикладах терміни та поняття. |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• характеризувати завершення територіального поділу світу;
• пояснювати суть колоніального гніту країнах у країнах Азії, Африки та Латинської Америки, суперечливі наслідки колоніального панування;
• аналізувати суть військових конфліктів, пов’язаних з перерозподілом колоній |
Вибрати одну правильну відповідь |
Після цього уроку учні зможуть:
• порівнювати кордони основних західноєвропейських країн;
• узагальнювати інформацію з писемних джерел;
• визначати причини, суть та наслідки основних явищ та подій, систематизувати їх;
• порівнювати діяльність видатних історичних осіб, робити висновки;
• класифікувати та застосовувати поняття та терміни. |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• висвітлювати основні напрямки соціально-економічного й політичного розвитку Японії;
• аналізувати особливості розвитку Японії епохи Мейдзі;
• характеризувати Конституцію 1889 р.;
• застосовувати та пояснювати терміни та поняття: «сьогунат»,«самурай», «ліберальна партія», «партія реформ», «революція Мейдзі |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• висвітлювати основні напрямки соціально-економічного і політичного розвитку Росії напередодні реформ;
• розповідати про реформи Олександра ІІ та їх наслідки;
• характеризувати зовнішню і колоніальну політику Російської імперії;
• описувати події Кримської та російсько-турецької війни |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• показувати на карті основні індустріальні центри Європи і США;
• пояснювати причини економічного піднесення країни;
• висвітлювати основні напрямки соціально-економічного і політичного розвитку США в останній третині ХІХ ст |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• пояснювати причини втрати Англією промислового лідерства;
• висвітлювати основні напрямки соціально-економічного і політичного розвитку Великої Британії в останній третині ХІХ ст.;
• аналізувати внутрішню та зовнішню політику Великої Британії в останній третині ХІХ ст.;
• показувати на карті колоніальні володіння Великої Британії;
• характеризувати третю виборчу реформу |