Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• характеризувати економічне та політичне становище Росії після Віденського конгресу;
• показувати територію Росії та держави, які з нею межували;
• називати центри декабристського руху;
• аналізувати програмові документи декабристів;
• порівнювати програмові вимоги;
• застосовувати та пояснювати терміни та поняття. |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• досліджувати політичний розвиток Франції у 20–40-і рр. ХІХ ст.;
• визначати причини і наслідки Липневої революції, характер і суть Липневої монархії;
• характеризувати особливості економічного розвитку Франції;
• порівнювати становище англійських та французьких робітників;
• давати характеристику визначним особистостям цього періоду;
• застосовувати та пояснювати терміни та поняття. |
Після цього уроку учні зможуть:
• характеризувати основні ознаки економічного життя країн Великої Британії в 1815–1847 рр.; переходу Британії до політики вільної торгівлі;
• визначати основні ознаки політичного й суспільного життя країн Великої Британії у 1815–1847 рр.;
• називати причини і наслідки парламентської реформи в Англії, чартистського руху;
• порівнювати політику консерваторів та лібералів;
• давати характеристику видатним особистостям;
• застосовувати та пояснювати терміни й поняття. |
Після цього уроку учні зможуть:
• пояснювати характер, спрямованість і наслідки рішень Віденського конгресу;
• характеризувати політичні розбіжності держав — учасниць Віденського конгресу;
• показувати на карті територіальний перерозподіл Європи за рішеннями Віденського конгресу;
• визначати значення Віденського конгресу та Священного союзу;
• пояснювати причини зростання національно-визвольного руху в Європі;
• називати основні події часу;
• застосовувати та пояснювати терміни та поняття. |
Після цього уроку учні зможуть:
• пояснювати суть бонапартизму, політики континентальної блокади, причини краху наполеонівської імперії;
• показувати на карті походи Наполеона, місця основних битв;
• давати характеристику діяльності Наполеона Бонапарта;
• аналізувати життя французів часів Консульства й Імперії, характер наполеонівських війн, їх вплив на життя і долю народів Європи;
• застосовувати та пояснювати терміни та поняття. |
Після уроку учні зможуть:
• характеризувати соціально-економічну політику якобінців;
• аналізувати суспільно-політичне життя Франції після Термідоріанського перевороту;
• давати оцінку якобінській диктатурі, політиці Директорії;
• давати характеристику історичним особам — Е. Ж. Сійєсу, Ж. Дантону, М. Робесп’єру;
• застосовувати та пояснювати терміни та поняття. |
Після уроку учні зможуть:
• показувати на карті напрямки походів революційних французьких військ;
• характеризувати діяльність Установчих і Законодавчих зборів, наслідки повалення монархії, погляди жирондистів і монтаньярів;
• аналізувати зміст Декларації прав людини та громадянина, першу Конституцію Франції;
• давати характеристику визначним особистостям цього періоду: Г. Мірабо, М. Лафайєту;
• застосовувати та пояснювати терміни та поняття. |
Після уроку учні зможуть:
• показувати на карті кордони країн Європи наприкінці ХVІІІ — на початку ХІХ ст.;
• аналізувати соціально-економічний і політичний розвиток Франції напередодні революції;
• характеризувати діяльність королівської влади;
• визначати причини Французької революції, провідні ідеї французького Просвітництва.
• давати характеристику визначним особистостям цього періоду: Вольтеру, Монтеск’є, Руссо, Дідро;
• застосовувати та пояснювати терміни та поняття. |
Мета: ознайомити учнів із завданням і структурою курсу «Пізній Новий час (кінець XVIII — п. XХ ст.)» у 9-му класі, його хронологічними межами та періодизацією, змістом та структурою підручника, атласів, робочих зошитів, додатковою навчальною, художньою та енциклопедичною літературою, електронними та Інтернет-ресурсами; характеризувати зміни, що сталися в житті європейських держав наприкінці XVIII — на початку XХ ст.; визначити форми організації навчальної діяльності учнів на заняттях курсу, ознайомити з критеріями та засадами тематичного, семестрового й річного оцінювання. |