Мета: систематизувати й узагальнити знання учнів про життя і творчість Дж. Р. Кіплінга; виявити рівень знань, умінь і навичок учнів із метою їх корекції; розвивати образне та логічне мислення учнів, пам’ять, уміння висловлюватися з приводу прочитаного, характеризувати героїв, визначати головну думку та виховні моменти твору; виховувати найкращі моральні якості. Обладнання: тести й тестові завдання. Теорія літератури: літературна казка, герої художнього твору, описи різних видів. Хід уроку I. Оголошення теми й мети уроку II. Основний зміст роботи 1. Інструктаж до виконання тестових завдань 2. Виконання контрольної роботи Учні виконують усі завдання. Варіант I Початковий і середній рівні (Кожна правильна відповідь — 1 бал.) 1. Привітанням звірів у джунглях був вислів: а) «Ні пуху, ні пера»; б) «Доброго полювання»; в) «Ми з вами однієї крові». 2. Ч ому Мати Кобр назвала королівський анкас убивцею? а) Бо через його коштовне каміння люди вбивали одне одного; б) бо він був важкий і гострий, від нього постраждало багато слонів; в) бо він був намащений отрутою кобри. 3. Чий це портрет: «Високий, дужий, красивий, у вінку з білого жасмину»? (Мауглі-юнак) 4. Ч ому Мессуа вважала Мауглі своїм сином? а) Бо в неї ніколи не було своїх дітей; б) бо вона пожаліла хлопця; в) бо її дитину викрав тигр. Достатній рівень (Кожна правильна відповідь — 2 бали.) 1. Складіть план до характеристики Мауглі-дитини. 2. Опишіть коротко, як Мауглі переміг свого ворога — тигра Шер-Хана. Високий рівень (Змістовна відповідь правильна — 4 бали.) Виконайте одне із завдань. а) Порівняйте закони джунглів і закони людей. б) Напишіть твір «Мауглі — мій друг». Варіант II Початковий та середній рівні (Кожна правильна відповідь — 1 бал.) 1. «Владичне Слово» у Джунглях, яке захищає і дає право на допомогу, звучить так: а) «Ми з тобою однієї крові — ти і я»; б) «Дотримуйся Закону Джунглів!»; в) «Хай береже мене Володар Джунглів!» 2. Хто врятував Мауглі від Бандер-Логів? а) Акела, Сірі Брати, Хати; б) Каа, Балу, Багіра; в) Білий Клобук, Чіль, Мессуа. 3. Ч ий цей портрет: «Чорна, легка, дужа і жахлива, як завжди, зі сталевосиніми чудово загостреними пазурами»? (Пантери Багіри) 4. Як Мауглі врятував Мессуа від розлючених селян? а) Посадив на слона і вивіз у джунглі; б) розігнав селян за допомогою своїх друзів-звірів; в) організував таємну втечу родичів до англійців, а його друзі-вовки їх супроводжували й охороняли в дорозі через джунглі. Достатній рівень (Кожна правильна відповідь — 2 бали.) 1. Напишіть план до характеристики образу Мауглі-юнака (або характеристики друзів Мауглі). 2. Опишіть стисло, як Мауглі та його друзі перемогли рудих собак. Високий рівень (Змістовна правильна відповідь — 4 бали.) Виконайте одне з завдань. а) Порівняйте світ джунглів і світ людей у повісті-казці Дж. Р . Кіплінга «Мауглі». б) Складіть закони спілкування учнів свого класу або членів своєї родини. III. Підбиття підсумків уроку
| |
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |