Контрольна робота (О. Пушкін, Ш. Перро). Тести

Мета: повторити й узагальнити навчальний матеріал; виявити рівень знань, умінь та навичок учнів із метою їх корекції; розвивати навички усного та писемного мовлення, творчі здібності учнів, пам’ять; виховувати почуття справедливості, поваги до людей добрих та працьовитих.

Обладнання: тести й тестові завдання.

Теорія літератури: літературна казка, герой художнього твору (образ, персонаж).

Хід уроку

I. Оголошення теми й мети уроку

II. Мотивація навчальної діяльності школярів

III. Основний зміст роботи

1. Інструктаж до написання тестів і виконання тестових завдань

2. Написання контрольної роботи (виконуються всі завдання)

Варіант I

Початковий та середній рівні

(Кожна правильна відповідь — 1 бал.)

1. У вступі до поеми «Руслан і Людмила» О. Пушкін:

а) уславив народну казку;

б) уславив свою няню, яка розповідала йому казкові історії;

в) розповів про історію створення поеми «Руслан і Людмила».

2. Визначте, про кого це сказано в казці Ш. Перро «Попелюшка»: була «такою

чванливою та гордовитою, якої, світ світом, ніхто й не бачив»:

а) старшу сестру Попелюшки;

б) чарівницю;

в) мачуху.

3. Завершіть речення.

Збірка казок Шарля Перро називається… .

Достатній рівень

(Кожна правильна відповідь — 2 бали.)

1. Поясніть такі рядки зі вступу до поеми О. Пушкіна «Руслан і Людмила»:

«Там руський дух…»

2. Охарактеризуйте образ Попелюшки з однойменної казки Ш. Перро.

Високий рівень

(Змістовна, правильна відповідь — 5 балів.)

Виконайте одне із завдань.

а) Доведіть або спростуйте твердження:

«У сучасному світі не може бути Попелюшок».

б) Напишіть твір «Що для мене значить казка».

Варіант II

Початковий та середній рівні

(Кожна правильна відповідь — 1 бал.)

1. Лісовик, русалка, вовк, Яга, Кощей — це герої твору:

а) О. Пушкіна;

б) Ш. Перро;

в) братів Грімм.

2. Визначте, про кого сказано в казці Ш. Перро «Попелюшка»: «…дала сестрам

мудрі поради і навіть запропонувала зачесати їх»:

а) чарівницю;

б) Попелюшку;

в) мачуху.

3. Завершіть речення.

У збірці Ш. Перро було _____ казок, наприклад, _____.

Достатній рівень

(Кожна правильна відповідь — 2 бали.)

1. Поясніть вираз зі вступу до поеми О. Пушкіна «Руслан і Людмила»: «Там

Руссю пахне!»

2. Стисло охарактеризуйте зведених сестер Попелюшки, її мачуху та батька.

Високий рівень

(Змістовна, правильна відповідь — 5 балів.)

Виконайте одне із завдань.

а) Доведіть або спростуйте твердження:

«У сучасному світі немає місця для казки».

б) Напишіть твір «Якби я була Попелюшкою» (для дівчаток), «Якби я був другом Попелюшки» (для хлопчиків).

IV. Підбиття підсумків уроку


Схожі матеріали:
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: