Мета: сформувати в учнів знання про основні артезіанські басейни України, їх розташування; вивчити закономірності поширення боліт різних типів у межах території України; продовжувати формувати навички роботи з географічними картами та різними джерелами географічної інформації; сприяти формуванню в учнів критичного мислення. |
Мета: сформувати в учнів уявлення про основні озера, лимани, водосховища України; загальні риси гідрологічного режиму та роботи озер, лиманів, водосховищ України; познайомити з ресурсами та екологічними проблеми озер, лиманів, водосховищ; пояснити взаємозв’язки між гідрологічним режимом озер та кліматичними умовами, підземними водами; продовжити формувати вміння роботи з картографічними джерелами інформації, сприяти розширенню знань географічної номенклатури; сприяти розвитку навичок мислення високого порядку, критичного мислення; сприяти формуванню екологічної культури особистості. |
Мета: сформувати в учнів уявлення про основні річкові басейни України та канали, природні умови басейнів річок; сприяти формуванню навичок мислення високого рівня; продовжувати формувати вміння опрацьовувати різні джерела географічної інформації. |
Мета: сформувати в учнів знання про загальні гідрографічні особливості території України; про основні річкові басейни України; загальні риси гідрологічного режиму та роботи річок; показати зв`язок гідрологічного режиму річок з кліматичними умовами, підземними водами; навчити аналізувати природні умови басейнів річок, робити висновки про закономірності в розподілі річкового стоку; продовжувати формувати вміння роботи з картографічними джерелами географічної інформації; сприяти розвитку мислення високого порядку; формувати екологічне мислення. |
Мета: навчити учнів робити прогноз погоди, виховувати в учнів усвідомлення важливості знань про клімат для розвитку господарства. |
Мета уроку: удосконалити навики роботи з кліматичними картами, сформувати в учнів уявлення про несприятливі погодні явища, систематизувати основні поняття кліматології, дати поняття про кліматичні ресурси, розвивати навички мислення високого рівня. |
Мета: дати характеристику основних чинників формування клімату, розкрити поняття розподілу радіаційного балансу, сумарної сонячної радіації на території України, дати оцінку типам повітряних мас, що панують над її територією, продовжити формування навичок роботи з географічними картами, уміння їх співставляти та аналізувати; розвивати мовлення, логічне мислення та допитливість учнів. |
Тип уроку: перевірки, контролю та оцінювання знань, умінь та навичок. |
Мета: визначити рівень знань, вмінь та навичок, що здобули учні в процесі вивчення розділу, провести їх корекцію, підготувати учнів до тематичного оцінювання. |
Нерудні корисні копалини. Родовища нерудної сировини, дорогоцінного каміння. Мінеральні води і грязі
Мета: пояснити взаємозв’язки між геологічною будовою території України та заляганням родовищ корисних копалин, продовжити класифікацію родовищ корисних копалин України, визначити господарське значення мінерально-сировинних ресурсів та заходи щодо раціонального використання та охорони корисних копалин. |