Мета: з’ясувати мету автора щодо створення І частини «Божественної комедії» - «Пекло»; розібрати розташування грішників у колах пекла; переказувати уривки з прочитаної частини поеми; розвивати в учнів уміння відстоювати власну думку; виховувати прагнення бути праведною людиною. |
Мета: формувати вміння учнів цілісно сприймати твори, зосередивши їх увагу на особливостях пізнього Відродження в Іспанії; познайомити з біографією, гуманістичними поглядами Сервантеса і його безсмертним героєм Дон Кіхотом; формувати навички ідейно-художнього аналізу творів; виховувати в учнях почуття справедливості. |
Мета: познайомити учнів з життям та творчістю Рудакі, на практиці перевірити знання, здобуті самостійно; розвивати навички самостійної роботи з поетичним текстом; виховувати любов до поезії. |
Мета: узагальнити та систематизувати вивчений протягом року матеріал; розвивати увагу і кмітливість, комунікативні навички, уміння працювати в групі; виховувати прагнення пізнавати дедалі більше у світі літератури. |
Мета: перевірити рівень знань за вивченою темою; розвивати творчі здібності; виховувати прагнення досягти високих результатів. |
Мета: охарактеризувати героїв п’єси; поміркувати надтаємницею вічних образів, різними поглядами на кохання; розвивати акторські здібності; виховувати чуйність, шанобливість до чужих почуттів, гуманізм. |
Мета: продовжити роботу над сонетами Шекспіра; працювати над виразним читанням поетичних творів; здійснювати міжпредметні зв’язки; розвивати образне мислення, творчі здібності; виховувати шанобливе ставлення до почуттів інших людей. |
Мета: увести у світ поезії В. Шекспіра; пригадати особливості сонета як ліричного жанра; повідомити історію створення шекспірівських сонетів; продовжити роботу над аналізом поетичного тексту; здійснювати літературні зв’язки мовлення; виховувати високі моральні якості. |
Мета: визначити філософські проблеми, порушені в трагедії «Гамлет»; проаналізувати інсценовані уривки; встановлювати міжпредметні зв’язки; розвивати творчі здібності; виховувати високі моральні якості. |
Мета: охарактеризувати образ Гамлета; з’ясувати, чому він став вічним образом світової літератури; проаналізувати стосунки Гамлета й Офелії; встановити міжлітературні зв’язки; розвивати уміння висловлювати власну точку зору; виховувати повагу до мислячої людини. |