Мета: оцінити знання, уміння та навички з вивченої теми. Тип уроку: урок контролю знань, умінь та навичок. Обладнання та наочність:тексти контрольної роботи. ХІД УРОКУ І. Організаційний етап
ІІ. Перевірка домашнього завдання
ІІІ. Виконання контрольної роботи ПРИБЛИЗНИЙ ВАРІАНТ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ Рівень 1 1. Які з частинок, що входять до складу атомного ядра, мають позитивний заряд? А тільки протони; Б тільки електрони; В тільки нейтрони; Г протони і нейтрони. 2. Скільки електронів, протонів та нейтронів у атомі
3. Якого значення заряду з наведених не може бути у зарядженої частинки? А 1,6 · 10–19 Кл Б 3,6 · 10–19 Кл В 3,2 · 10–19 Кл Г 4,8 · 10–18 Кл 4. На якому з рисунків зображено взаємодію двох кульок, що заряджені однойменними зарядами?
5. Крапля води має заряд –2e. Яким стане заряд краплі, якщо від неї відділити заряд 3e? А 5e B –5e В e Г –e. 6. Продовжити речення. Технічний прийом, що дозволяє розрядити будь-яке заряджене тіло шляхом його з’єднання із землею, називається _________________________.
Рівень 2 7. Заземляючись, позитивно заряджене тіло набуває чи втрачає електрони? 8. Два однакових заряди знаходяться на відстані 10 см один від одного і відштовхуються із силою 20 мН. Якою є величина зарядів?
Рівень 3 9. Яку частину свого заряду передасть електроскопу невелике металеве заряджене тіло, якщо ним торкнутися внутрішньої поверхні кулі електроскопа? Відповідь обґрунтуйте. 10. Дві маленькі металеві кульки знаходяться на відстані 1 см. Якою буде сила взаємодії між ними, якщо п’ять мільярдів електронів з однієї кульки перенести на іншу?
Рівень 4 11. На вертикальну діелектричну спицю нанизують дві позитивно заряджені кульки. Кульки можуть без тертя ковзати по спиці. Заряди кульок q1 = 2 нКл іq2 = 4 нКл. Верхня кулька встановлюється на висоті 2 см над нижньою. Знайдіть масу верхньої кульки.
ІV. Підбиття підсумків уроку
V. Домашнє завдання Завдання за підручником. Повторити вивчений матеріал. Завдання за задачником.
| |
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 1 | ||
| ||