Мета: навчити учнів розв’язувати задачі, аналізувати фізичний зміст та грамотно їх оформлювати. Тип уроку: урок формування навичок розв’язання задач. Обладнання та наочність:картки або збірники із задачами. ХІД УРОКУ І. Організаційний етап
ІІ. Перевірка домашнього завдання ІІІ. Актуалізація опорних знань та умінь Запитання для фронтального опитування Як обчислити силу струму? IV. Розв’язання задач Автомобільний акумулятор був поставлений на зарядку. Який заряд пройшов через акумулятор за 4 години при силі струму 5 А? V. Підбиття підсумків уроку VI. Домашнє завдання Завдання за підручником. Повторити § 9-11 (п. 1), 12. Завдання за задачником. Розв’язати № 6.33, 6.38. Додаткове завдання. Виготуйте діючу модель реостата.
| |
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |