Мета: пояснити учням, чому опір провідника залежіть від температури, який вигляд ця залежність має математично; розвивати логічне мислення учнів, показати практичну значущість отриманих знань. Тип уроку: комбінований урок. Обладнання та наочність: обладнання для демонстрації залежності опору від температури. Демонстрації: залежність опору від температури. ХІД УРОКУ І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань та умінь Запитання для фронтального опитування
ІІІ. Вивчення нового матеріалу План вивчення нової теми
Опорний конспект
ІV. Закріплення нових знань та умінь
Як зміниться опір дроту, якщо його діаметр збільшити у 2 рази, а довжину зменшити у 3 рази? Два суцільних ніхромових стрижня мають різну довжину, але однаковий опір. Порівняйте масу стрижнів. V. Підбиття підсумків уроку
VII. Домашнє завдання Завдання за підручником. Вивчити конспект. Завдання за задачником. Розв’язати № 6.41, 6.50. Додаткове завдання. Знайдіть у літературі або Інтернеті інформацію про Камерлінг-Онеса, про явище надпровідності та його застосування.
| |
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |