Мета: ознайомити з поняттям «державний лад» (форма держави) та її складовими, формувати вміння учнів визначати форму держави; виховувати повагу до демократичного устрою держави. |
Мета: поглибити та систематизувати знання учнів про державу, її ознаки та функції; визначити особливості державної влади. |
Мета: пояснити учням особливості навчального курсу «Правознавство», формувати зацікавленість учнів у вивченні курсу, ознайомити учнів з підручником та його структурою, дати учням уявлення про теорії походження держави та відмінності державного та додержавного періодів існування людського суспільства. |
Після цього уроку учні зможуть:
• визначати основні ідеї і течії у розвитку культури;
• характеризувати найважливіші досягнення науки і техніки, їх вплив на повсякденне життя людей;
• аналізувати нові напрями в культурі. |
Після цього уроку учні зможуть:
• характеризувати особливості соціально-економічного та політичного розвитку нових незалежних європейських держав: Румунії, Югославії та Болгарії;
• хронологічно співвідносити події та явища теми. |
Після цього уроку учні зможуть:
• характеризувати особливості соціально-економічного та політичного розвитку нових незалежних європейських держав: Польща, Чехословаччина, Угорщина;
• хронологічно співвідносити події та явища теми. |
Після цього уроку учні зможуть:
• називати основні внутріполітичні події в СРСР;
• показувати на карті кордони СРСР;
• аналізувати утворення СРСР, причини переходу до непу;
• застосовувати та пояснювати поняття і терміни: «неп». |
Після цього уроку учні зможуть:
• називати основні внутріполітичні події в Європі періоду стабілізації 1924–1929 рр.;
• описувати хід створення корпоративної системи;
• характеризувати головні її структурні елементи;
• давати характеристику Муссоліні;
• хронологічно співвідносити події та явища теми. |
Після цього уроку учні зможуть:
• характеризувати соціально-економічний розвиток країни у 20‑рр.;
• визначати причини розбіжностей між державами-переможницями на Паризькій конференції;
• називати основні внутріполітичні події у Франції в 1924–1929 рр.;
• описувати політику «уряду національного порозуміння» у Франції. |
Після цього уроку учні зможуть:
• називати основні внутріполітичні події у Великій Британії періоду стабілізації 1924–1929 рр.;
• показувати на карті трансформацію Британської колоніальної імперії;
• описувати політику внутрішню політику консервативних і лейбористських урядів у Великій Британії;
• характеризувати загальний страйк гірників 1925–1926 рр. у Великій Британії. |