Мета: ознайомити з поняттям «державний лад» (форма держави) та її складовими, формувати вміння учнів визначати форму держави; виховувати повагу до демократичного устрою держави.


Мета: поглибити та систематизувати знання учнів про державу, її ознаки та функції; визначити особливості державної влади.


Мета: пояснити учням особливості навчального курсу «Правознавство», формувати зацікавленість учнів у вивченні курсу, ознайомити учнів з підручником та його структурою, дати учням уявлення про теорії походження держави та відмінності державного та додержавного періодів існування людського суспільства.


Після цього уроку учні зможуть: • визначати основні ідеї і течії у розвитку культури; • характеризувати найважливіші досягнення науки і техніки, їх вплив на повсякденне життя людей; • аналізувати нові напрями в культурі.


Після цього уроку учні зможуть: • характеризувати особливості соціально-економічного та політичного розвитку нових незалежних європейських держав: Румунії, Югославії та Болгарії; • хронологічно співвідносити події та явища теми.


Після цього уроку учні зможуть: • характеризувати особливості соціально-економічного та політичного розвитку нових незалежних європейських держав: Польща, Чехословаччина, Угорщина; • хронологічно співвідносити події та явища теми.


Після цього уроку учні зможуть: • називати основні внутріполітичні події в СРСР; • показувати на карті кордони СРСР; • аналізувати утворення СРСР, причини переходу до непу; • застосовувати та пояснювати поняття і терміни: «неп».


Після цього уроку учні зможуть: • називати основні внутріполітичні події в Європі періоду стабілізації 1924–1929 рр.; • описувати хід створення корпоративної системи; • характеризувати головні її структурні елементи; • давати характеристику Муссоліні; • хронологічно співвідносити події та явища теми.


Після цього уроку учні зможуть: • характеризувати соціально-економічний розвиток країни у 20‑рр.; • визначати причини розбіжностей між державами-переможницями на Паризькій конференції; • називати основні внутріполітичні події у Франції в 1924–1929 рр.; • описувати політику «уряду національного порозуміння» у Франції.


Після цього уроку учні зможуть: • називати основні внутріполітичні події у Великій Британії періоду стабілізації 1924–1929 рр.; • показувати на карті трансформацію Британської колоніальної імперії; • описувати політику внутрішню політику консервативних і лейбористських урядів у Великій Британії; • характеризувати загальний страйк гірників 1925–1926 рр. у Великій Британії.


1-10 11-20 ... 91-100 101-110 111-120 121-130 131-140 ... 311-320 321-326