Після цього уроку учні зможуть:
• визначати причини вступу у війну головних її учасників, зокрема США, виходу Росії з війни;
• показувати на карті основні театри військових дій, військові кампанії та основні битви 1915–1918 рр.;
• робити критичний аналіз завершення та підсумків війни;
• давати характеристику визначних діячів Першої світової війни;
• на основі різних джерел інформації аналізувати та узагальнювати основні втрати внаслідок Першої світової війни;
• хронологічно зіставляти події та явища теми |
Після цього уроку учні зможуть:
• описувати процес створення Троїстого блоку та Антанти;
• характеризувати витоки та природу міжнародних криз та конфліктів
на початку ХХ ст.;
• визначати стратегічні плани противників, причини вступу у війну головних її учасників;
• пояснювати процес гонки озброєнь, посилення мілітаризму, шовіністичної пропаганди, причини, привід s початок Першої свiтової війни;
• показувати на карті основні театри військових дій, військові кампанії та основні битви 1914 р.;
• давати характеристику визначних діячів Першої світової війни |
Після цього уроку учні зможуть:
• показувати на карті провідні країни Америки на початку ХХ ст.;
• визначати особливості соціально-економічного розвитку провідних країн Латинської Америки на початку ХХ ст.;
• хронологічно зіставляти події та явища теми;
• тлумачити й застосовувати поняття і терміни: «латифундизм». |
Після цього уроку учні зможуть:
• показувати на карті провідні країни Азії на початку ХХ ст.;
• визначати особливості соціально-економічного розвитку Японії, Індії, Китаю на початку ХХ ст.;
• порівнювати державний устрій та особливості політичного життя цих країн;
• хронологічно зіставляти події та явища теми;
• тлумачити й застосовувати поняття і терміни: «імперіалізм»,
«нація», «національний рух», «традиційне суспільство». |
Після цього уроку учні зможуть:
• показувати на карті провідні країни Європи на початку ХХ ст.;
• визначати особливості соціально-економічного розвитку провідних країн світу (США, Великої Британії, Німеччини, Франції, Росії та Австро-Угорщини) на початку ХХ ст.;
• порівнювати державний устрій та особливості політичного життя розвинених країн;
• хронологічно зіставляти події та явища теми. |
Після цього уроку учні зможуть:
• характеризувати основні цінності та здобутки людства на початку XX ст.;
• описувати становище у світі на початку ХХ ст.;
• складати «демографічний портрет» людства. |
Мета: охарактеризувати особливості розвитку мистецтва України в період національно-визвольних змагань: література, театральне, музичне і хорове мистецтво, визначити місце української церкви в революційну добу; розвивати в учнів уміння аналізувати та систематизувати матеріал, робити висновки, здійснювати порівняння історичних явищ та подій, удосконалювати навички роботи з історичними джерелами, давати історичну характеристику діячам культури; сприяти патріотичному вихованню учнів, а також виховувати в них естетичні смаки та уподобання. |
Мета: охарактеризувати особливості розвитку культури України в період національно-визвольних змагань, культурні здобутки українських урядів в освітній політиці, освітню політику більшовиків, стан науки, значення відкриття УАН і університетів; розвивати в учнів уміння аналізувати та систематизувати матеріал, робити висновки, здійснювати порівняння історичних явищ та подій, удосконалювати навички роботи з історичними джерелами, давати історичну характеристику діячам культури; сприяти патріотичному вихованню учнів, а також виховувати в них естетичні смаки та уподобання. |
Мета: охарактеризувати особливості розвитку культури України в період національно-визвольних змагань, з’ясувати нові тенденції та чинники розвитку культури в 1917–1920 рр., суперечливе ставлення населення до культурних цінностей, подвижництво творців та діячів культури, культурно-освітню діяльність громадських організацій в цей період; розвивати в учнів уміння аналізувати та систематизувати матеріал, робити висновки, здійснювати порівняння історичних явищ та подій, удосконалювати навички роботи з історичними джерелами, давати історичну характеристику діячам культури; сприяти патріотичному вихованню учнів, а також виховувати в них естетичні смаки та уподобання. |
Мета: узагальнити та систематизувати матеріал, вивчений з даної теми; повторити основні події Української революції; розвивати в учнів уміння аналізувати й систематизувати матеріал, робити висновки та узагальнення, вміти виділяти головне і другорядне, працювати з історичними термінами та поняттями. |