Після цього уроку учні зможуть: • визначати причини вступу у війну головних її учасників, зокрема США, виходу Росії з війни; • показувати на карті основні театри військових дій, військові кампанії та основні битви 1915–1918 рр.; • робити критичний аналіз завершення та підсумків війни; • давати характеристику визначних діячів Першої світової війни; • на основі різних джерел інформації аналізувати та узагальнювати основні втрати внаслідок Першої світової війни; • хронологічно зіставляти події та явища теми


Після цього уроку учні зможуть: • описувати процес створення Троїстого блоку та Антанти; • характеризувати витоки та природу міжнародних криз та конфліктів на початку ХХ ст.; • визначати стратегічні плани противників, причини вступу у війну головних її учасників; • пояснювати процес гонки озброєнь, посилення мілітаризму, шовіністичної пропаганди, причини, привід s початок Першої свiтової війни; • показувати на карті основні театри військових дій, військові кампанії та основні битви 1914 р.; • давати характеристику визначних діячів Першої світової війни


Після цього уроку учні зможуть: • показувати на карті провідні країни Америки на початку ХХ ст.; • визначати особливості соціально-економічного розвитку провідних країн Латинської Америки на початку ХХ ст.; • хронологічно зіставляти події та явища теми; • тлумачити й застосовувати поняття і терміни: «латифундизм».


Після цього уроку учні зможуть: • показувати на карті провідні країни Азії на початку ХХ ст.; • визначати особливості соціально-економічного розвитку Японії, Індії, Китаю на початку ХХ ст.; • порівнювати державний устрій та особливості політичного життя цих країн; • хронологічно зіставляти події та явища теми; • тлумачити й застосовувати поняття і терміни: «імперіалізм», «нація», «національний рух», «традиційне суспільство».


Після цього уроку учні зможуть: • показувати на карті провідні країни Європи на початку ХХ ст.; • визначати особливості соціально-економічного розвитку провідних країн світу (США, Великої Британії, Німеччини, Франції, Росії та Австро-Угорщини) на початку ХХ ст.; • порівнювати державний устрій та особливості політичного життя розвинених країн; • хронологічно зіставляти події та явища теми.


Після цього уроку учні зможуть: • характеризувати основні цінності та здобутки людства на початку XX ст.; • описувати становище у світі на початку ХХ ст.; • складати «демографічний портрет» людства.


Мета: охарактеризувати особливості розвитку мистецтва України в період національно-визвольних змагань: література, театральне, музичне і хорове мистецтво, визначити місце української церкви в революційну добу; розвивати в учнів уміння аналізувати та систематизувати матеріал, робити висновки, здійснювати порівняння історичних явищ та подій, удосконалювати навички роботи з історичними джерелами, давати історичну характеристику діячам культури; сприяти патріотичному вихованню учнів, а також виховувати в них естетичні смаки та уподобання.


Мета: охарактеризувати особливості розвитку культури України в період національно-визвольних змагань, культурні здобутки українських урядів в освітній політиці, освітню політику більшовиків, стан науки, значення відкриття УАН і університетів; розвивати в учнів уміння аналізувати та систематизувати матеріал, робити висновки, здійснювати порівняння історичних явищ та подій, удосконалювати навички роботи з історичними джерелами, давати історичну характеристику діячам культури; сприяти патріотичному вихованню учнів, а також виховувати в них естетичні смаки та уподобання.


Мета: охарактеризувати особливості розвитку культури України в період національно-визвольних змагань, з’ясувати нові тенденції та чинники розвитку культури в 1917–1920 рр., суперечливе ставлення населення до культурних цінностей, подвижництво творців та діячів культури, культурно-освітню діяльність громадських організацій в цей період; розвивати в учнів уміння аналізувати та систематизувати матеріал, робити висновки, здійснювати порівняння історичних явищ та подій, удосконалювати навички роботи з історичними джерелами, давати історичну характеристику діячам культури; сприяти патріотичному вихованню учнів, а також виховувати в них естетичні смаки та уподобання.


Мета: узагальнити та систематизувати матеріал, вивчений з даної теми; повторити основні події Української революції; розвивати в учнів уміння аналізувати й систематизувати матеріал, робити висновки та узагальнення, вміти виділяти головне і другорядне, працювати з історичними термінами та поняттями.


1-10 11-20 ... 111-120 121-130 131-140 141-150 151-160 ... 311-320 321-326