Мета: повторити знання десятикласників про основні чергування голосних і приголосних; формувати правописні вміння; удосконалювати уміння знаходити й виправляти орфографічні помилки у писемному мовленні; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати у школярів повагу до рідної мови, а також відчуття її краси як основи естетичного виховання. |
Мета: повторити знання десятикласників про спрощення в групах приголосних; формувати правописні вміння; удосконалювати уміння знаходити й виправляти орфографічні помилки у писемному мовленні; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати у школярів повагу до рідної мови, а також відчуття її краси як основи естетичного виховання. |
Мета: удосконалювати вміння вести діалог-обговорення певної теми, підвищувати культуру мовлення; розвивати мовленнєво-комунікативні вміння, риторичні здібності, критичне мислення; виховувати толерантність, дипломатичність, ввічливість. |
Мета: повторити знання десятикласників про подвоєння й подовження приголосних; формувати правописні вміння; удосконалювати уміння знаходити й виправляти орфографічні помилки у писемному мовленні; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати у школярів повагу до рідної мови, а також відчуття її краси як основи естетичного виховання. |
Мета: повторити правила про написання слів з ненаголошеними голосними; удосконалювати уміння правильно писати слова з ненаголошеними голосними, знаходити й виправляти орфографічні помилки у писемному мовленні; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати у школярів повагу до рідної мови, а також відчуття її краси як основи естетичного виховання. |
Мета: виявити рівень сформованості вмінь учнів докладно переказувати текст, доповнюючи його своїми міркуваннями; розвивати мовленнєво-комунікативні вміння; виховувати моральні якості, відповідальність, пошану до українських традицій, великого Кобзаря. |
Мета: повторити правила про написання слів із ненаголошеними голосними; удосконалювати уміння правильно писати слова з ненаголошеними голосними, знаходити й виправляти орфографічні помилки у писемному мовленні; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати у школярів повагу до рідної мови, а також відчуття її краси як основи естетичного виховання. |
Мета: повторити складні випадки правопису великої букви; формувати правописні вміння; удосконалювати вміння вживати велику букву в писемному мовленні; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати у школярів толерантність, повагу до культури, історії й мови інших народів. |
Мета: вчити самостійно готуватися і виступати на семінарах різних видів; розвивати мовленнєво-комунікативні, загальнопізнавальні й організаційно-контрольні вміння, навички мислення високого рівня, творчі здібності; виховувати самостійність, вольові риси характеру. |
Мета: оцінити рівень навчальних досягнень десятикласників з розділу «Стилістика мови. Культура мовлення. Стилістичні засоби фонетики»; з’ясувати можливі недоліки в ході опанування мовною теорією; оцінити рівень орфографічної грамотності десятикласників. |