Мета: повторення, узагальнення та перевірка знань, отриманих під час вивчення теми; вдосконалення практичних умінь та навичок використовувати набуті знання; виховання відповідальності, самостійності. Тип уроку: перевірка та оцінювання знань та навичок. Завдання для тематичного оцінювання навчальних досягнень Варіант І І рівень 1. Земна кора разом з верхньою частиною мантії утворює: а) мантію; б) літосферу; в) ядро. 2. Гора Аконкаґуа знаходиться: а) у Південній Америці; б) у Північній Америці; в) в Австралії. 3. Височини, зображені на рисунку:
II рівень 4. Дайте визначення поняття. Корисні копалини — це ____________________________________________________________________ 5. За допомогою фізичної карти світу визначте назву низовини, вказану на фрагменті контурної карти, та підпишіть її.
6. Назвіть внутрішні процеси, що зумовлюють зміни земної кори. IIІ рівень 6. Охарактеризуйте географічне положення Альпійських гір за таким планом: а) В якій частині якого материка розташовані. б) Між якими паралелями та меридіанами знаходяться. в) Які географічні об’єкти розташовані поруч. г) Приблизна протяжність. д) Середні висоти. е) Максимальна висота. ______________________________________________________ ______________________________________________________ ______________________________________________________ ______________________________________________________ 8. Розшифруйте схему внутрішньої будови Землі.
1 — _________________________________ 2 — _________________________________ 3 — _________________________________ 4 — _________________________________ 5 — _________________________________ 6 — _________________________________
9. Установіть співвідношення між наведеними назвами гірських порід та їхніми характеристиками.
12. Чи згодні ви з твердженням, що й сьогодні вчені ще не мають точної інформації про внутрішню будову Землі? (Відповідь коротко обґрунтуйте.) Варіант ІІ І рівень 1. Центральну частину земної кулі називають: а) літосферою; б) ядром; в) мантією. 2. Вулкан Кіліманджаро знаходиться: а) в Австралії; б) в Африці; в) в Європі. 3. Низовини, зображені на рисунку:
Дайте визначення поняття. Вивітрювання — це _________________________________________ 5. За допомогою фізичної карти світу визначте назву рівнини, вказану на фрагменті контурної карти, та підпишіть її. 6. Назвіть зовнішні процеси, що зумовлюють зміну земної кори. IIІ рівень 7. За допомогою фізичної карти півкуль охарактеризуйте географічне положення гір Анди за таким планом: а) В якій частині якого материка розташовані. б) Між якими паралелями та меридіанами знаходяться. в) Які географічні об’єкти розташовані поруч. г) Приблизна протяжність. д) Середні висоти. е) Максимальна висота. 8. Розшифруйте схему будови вулкана. 1 — _________________________________ 2 — _________________________________ 3 — _________________________________ 4 — _________________________________ 5 — _________________________________
9. Установіть співвідношення між наведеними назвами рівнин та їхніми характеристиками.
| |||||||||||||||||||
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |