Технологія виконання виробів з “пластикової канви“

Мета: 
ознайомити з технологією роботи пластиковою канвою; 
навчити застосовувати пластикову канву; 
розвивати художній смак, творчі здібності, проявляти наполегливість у досягненні своєї мети; 
виховувати охайність під час виконання ручних робіт; 
суворе дотримування правил безпечної праці та санітарно-гігієнічних вимог. 

Обладнання,матеріали, наочність: матеріали для вишивання, зразки готових робіт з пластикової канви, робочі шкатулки. 

Між предметні зв’язки: 
образотворче мистецтво, біологія, математика,українська література. 

Тип заняття: 
формування вмінь і навичок. 

Структура уроку 
1. Організаційний момент 
2.Актуалізація опорних знань . 
Для чого використовуємо пластикову канву ? 
3.Оголошення теми, мети та завдань уроку. 
4. Вивчення нового матеріалу 
Пластикову канву використовуємо як картонку при моделюванні виробу. 
Пластикова канва буває різних кольорів 
Використовуються акрилові нитки, або інші нитки, головне щоб товщина підійшла до розміру канви 
Для прикрашення можна використовувати атласні стрічки, шнури, бісер. 
Пластикова канва легко розрізається ножицями по необхідним розмірам. 
У виробі можна прорізати декоративні «віконця». 
З пластикової канви виготовляють шкатулки, новорічні іграшки, предмети домашнього оздоблення. 
Поради та техніка до уроків : 
Перебитий на тканину малюнок обшивають по контуру стібками „уперед голку”. 
Під час виконання петельного шва стежать, аби нитка весь час була під голкою, утворюючи петельку, щоб стібки шва були однакові, стібки, які прикріплюють петлю до тканини, повинні мати однакову величину. При правильному виконанні „петельного” шва на зворотному боці утворюється горизонтальний ряд паралельних стібків. Щоб стібки були однаковими, треба намітити контур вишивки двома лініями зверху і знизу. 
Види 
стібків 
Вузлик "рококо" 
Петельний стібок 
Прямі стібки 
Шов «півхрест» двосторонній. Складається він з прямих (горизонтальних і вертикальних) та косих (діагональних) стібків. У народних вишивках «півхрест» виконують в два прийоми: спочатку зліва направо прокладають ряд стібків, а потім зворотним ходом (справа наліво) заповнюють всі проміжки між ними. До різновидів цього шва належать «луска» (б), «клітка»(в), «шашечка»(г) 
Шов «косий хрест» утворюється з двох діагональних перехрещених стібків. Вишивають цим швом у горизонтальному, вертикальному і діагональному напрямках. Якщо вишивається ряд хрестиків, то спочатку кладуть стібки зліва направо, а потім перекривають їх у зворотному напрямку 
Практична робота. 
І. Повторити правила безпечної роботи з голкою, ножицями. 
ІІ. Учням роздається інструкційна картка, в якій визначенні завдання для практичної роботи. Кожен учень повинен освоїти техніку виконання запропонованих зразків, здобути навички вишивання та моделювання виробу. 
ІІІ. Проведення хвилинки відпочинку: 
Треба, діти, нам хвилинку приділити відпочин 
Простягніть вперед ви ніжки, потягніться, наче кішка, 
Помахайте головою, мов не згодні ви зі мною, 
Вправо, вліво поверніться, до сусіда посміхніться, 
Від роботи відпочили? Знов приймаємось за діло! 
ІV. Поточний інструктаж 
V. Підведення підсумків заняття: 
Виставлення оцінок за роботу на уроці. 
Домашнє завдання: виконати завдання з практичної роботи.


Схожі матеріали:
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: