Після цього уроку учні:
• зможуть назвати основні стани суспільства, його характерні ознаки, особливості станової монархії;
• порівнювати становище різних станів середньовічного суспільства;
• характеризувати станову монархію, систему васалітету. |
Після уроку учні:
• знатимуть, як відбувалася внутрішня колонізація Європи, змінювалися навколишнє середовище та чисельний склад населення Європи, які чинники впливали на цей процес;
• називатимуть технічні винаходи Середньовіччя;
• пояснюватимуть особливості взаємодії людини і природи, причини переходу до натурального господарства і розвитку ремесла і торгівлі;
• удосконалять навички роботи з таблицями, схемами, історичними текстами. |
Після уроку учні вмітимуть:
• показувати на карті територію Європи, місця розселення племен варварів, напрям їхнього руху на територію Римської імперії;
• описувати життя германських племен;
• визначати причини падіння Західної Римської імперії, називати час існування Франкської держави Меровінгів та імперії Карла Великого, дату Верденського договору;
• характеризувати правителів: Хлодвіга, Карла Мартелла, Карла Великого;
• показувати на карті напрями завойовницьких походів Карла Великого та території «варварських» королівств, розділу Франкської імперії. |
Очікувані результати
Після уроку учні зможуть:
• визначати хронологічні межі середніх віків та Великого переселення народів;
• називати закони історичного розвитку, характеризувати види історичних джерел;
• удосконалити навички роботи з історичними текстами, схемами і таблицями. |