Очікувані результати Після цього уроку учні: • показуватимуть держави Східної Європи, Грецію, Індію та Китай; • називатимуть найбільш важливі історичні події з історії цих держав, давати їм оцінку; • характеризувати історичних діячів: • знатимуть про досягнення в галузі культури цих держав. Тип уроку: узагальнення та корекція знань. Хід уроку І. Організаційна частина уроку Клас ділиться на чотири групи й отримують для розв’язання кросворди, підготовлені іншими групами. ІІ. Основна частина уроку Розв’язання кросвордів. Кросворд 1 У виділених клітинках - держава чехів. (Чехія) 1) Учасники гуситських воєн, які домагалися реформи церкви. (Чашники) 2) Перший вищий навчальний заклад у Центральній Європі відкритий у Празі. (Університет) 3) Служителі церкви. (Духовенство) 4) Держава, до складу якої увійшла у 1526 р. Чехія. (Австрія) 5) Ім’я Гуса і Жижки. (Ян) Кросворд 2 Слова в цьому кросворді записуються за годинниковою стрілкою. У виділених клітинках - форма правління Новгородського князівства. (Республіка) 1) Ім’я автора ікони «Трійця». (Андрій) 2) Видатний художник Московської держави __ Грек. (Феофан) 3) Засновник Троїце-Сергієвого монастиря __ Радонезький. (Сергій) 4) Китайський буддийський вівтар. (Пагода) 5) Голова мусульманського духовенства Османської імперії. (Муфтій) 6) Індійський бог, творець усього сущого. (Брахма) 7) Володимирський князь Всеволод __ Гніздо. (Велике) 8) Релігійний закон ісламу. (Шаріат) 9) Індійський бог, великий воїн, улюбленець жінок. (Крішна) 10) Назва Константинополя - «__ міст». (Цариця) Кросворд 1 У виділених клітинках - Новгородський князь, який у 1210 р. розбив шведів. (Олександр)
1) Птах, зображений на гербі Московської держави. (Орел) 2) «Добрі __» - так називали селян і ремісників в Китаї. (Люди) 3) Прибалтійські племена, на землях яких було засноване місто Юр’їв. (Ести) 4) Місто в Криму, де був найбільший невільничий ринок. (Кафа) 5) Індійський жіночий одяг. (Сарі) 6) Середня __ - територія, підкорена Тимуром. (Азія) 7) Так називали імператора в Китаї - «син ...». (Неба) 8) «__ боярські» - так називали середніх і дрібних феодалів у Московській державі. (Діти) 9) «Самодержець та божою милістю государ усія __» - титул Московського князя. (Русі) Після виконання завдання групи презентують результати своєї роботи. Групи, що найкраще, повніше і без помилок презентували свою роботу, отримують 12 балів. ІV. Домашнє завдання Підготуватися до тематичного оцінювання.
| |
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |