Цілі уроку: узагальнити знання учнів з теми, визначити індивідуальний рівень засвоєння матеріалу теми для кожного з учнів. Обладнання і матеріали: індивідуальні листки з варіантами тематичного оцінювання, таблиці «Будова клітини рослин», «Будова клітини тварин», «Класифікація рослин і тварин», «Тканини тварин». Базові поняття і терміни уроку: тварини, рослини, тканина, сполучна тканина, нервова тканина, м’язова тканина, епітеліальна тканина, орган. Концепція уроку У процесі бесіди узагальнити знання учнів з теми, звернути їхню увагу на відмінність тварин від рослин на різних рівнях їхньої організації, розглянути основні функціональні системи організму тварин. Використовуючи індивідуальні завдання, визначити рівень засвоєння матеріалу теми для кожного з учнів. ХІД УРОКУ I. Актуалізація опорних знань і мотивація навчальної діяльності учнів Бесіда з учнями Проблемне питання для обговорення в ході бесіди: Чим тварини відрізняються від рослин? II. Тематичне оцінювання з теми «Загальна характеристика царства Тварини. Будова і життєдіяльність тварин» Варіант І Виберіть одну правильну відповідь. 1. До царства Тварини належить: а) корова; б) жито; в) глива. 2. З допомогою легень дихає: а) акула; б) бджола; в) людина. 3. До органів травлення належить: а) нирка; б) печінка; в) серце. Напишіть «так», якщо ви згодні з наведеним твердженням, або «ні», якщо не згодні.
7. Дайте визначення. Орган — це __________________________________________. 8. Дайте відповідь на запитання. Яке значення мають тварини в житті людини? Варіант ІI Виберіть одну правильну відповідь. 1. До царства Гриби належить: а) тополя; б) сажка; в) собака. 2. З допомогою трахей дихає: а) собака; б) карась; в) тарган. 3. До органів нервової системи належить: а) мозок; б) трахея; в) грудина. Напишіть «так», якщо ви згодні з наведеним твердженням, або «ні», якщо не згодні.
7. Дайте визначення. Система органів — це _________________________________. 8. Дайте відповідь на запитання. Яке значення мають тварини в екосистемах? Варіант ІII Виберіть одну правильну відповідь. 1. До царства Рослини належить: а) кіт; б) жито; в) глива. 2. З допомогою зябер дихає: а) акула; б) бджола; в) людина. 3. До органів кровоносної системи належить: а) нирка; б) печінка; в) серце. Напишіть «так», якщо ви згодні з наведеним твердженням, або «ні», якщо не згодні.
7. Дайте визначення. Тварини — це ________________________________________. 8. Дайте відповідь на запитання. Чим відрізняються автотрофний і гетеротрофний типи живлення? Варіант ІV Виберіть одну правильну відповідь. 1. До царства Рослини належить: а) тополя; б) сажка; в) собака. 2. З допомогою легенів дихає: а) собака; б) карась; в) тарган. 3. До органів опорно-рухової системи належить: а) мозок; б) трахея; в) грудина. Напишіть «так», якщо ви згодні з наведеним твердженням, або «ні», якщо не згодні.
7. Дайте визначення. Тканина — це ________________________________________. 8. Дайте відповідь на запитання. Як життєдіяльність тварин залежить від їхнього способу життя? Варіант V Виберіть одну правильну відповідь. 1. До царства Гриби належить: а) кіт; б) жито; в) глива. 2. З допомогою трахей дихає: а) акула; б) бджола; в) людина. 3. До органів виділення належить: а) нирка; б) печінка; в) серце. Напишіть «так», якщо ви згодні з наведеним твердженням, або «ні», якщо не згодні.
7. Дайте визначення. Гетеротрофи — це ____________________________________. 8. Дайте відповідь на запитання. Чим може бути обумовлена різниця в будові рослинної і тваринної клітин? Варіант VІ Виберіть одну правильну відповідь. 1. До царства Тварини належить: а) тополя; б) сажка; в) собака. 2. З допомогою зябер дихає: а) собака; б) карась; в) тарган. 3. До органів дихальної системи належить: а) мозок; б) трахея; в) грудина. Напишіть «так», якщо ви згодні з наведеним твердженням, або «ні», якщо не згодні.
7. Дайте визначення. Автотрофи — це ______________________________________. 8. Дайте відповідь на запитання. Як тварини взаємодіють із іншими компонентами екосистем? ІІІ. Домашнє завдання Вибрати теми доповідей і повідомлень для уроків наступної теми.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |