Мета: пояснити учням, що таке правила, ознайомити їх із процесом виникнення правил у суспільстві: на різноманітних прикладах з практичного життя довести, як ці правила діють; формувати правильне ставлення учнів до правил співжиття людей та необхідності їх дотримання.


Мета: ознайомити учнів з метою та завданнями курсу «Правознавство. Практичний курс»; дати уявлення про особливості предмета; пояснити, як працювати на уроках практичного права; сформувати навичку самоаналізу та рефлексії щодо власних очікувань результатів упродовж вивчення даної дисципліни; виховувати в учнів повагу до демократичних і національних цінностей, які визначають громадянську самосвідомість і навчають правомірної поведінки особистості.


Після цього уроку учні зможуть: • встановлювати хронологічну послідовність подій; • аналізувати міжнародні відносини у 1871–1900 рр., політичні наслідки франко-німецької війни; • характеризувати «Союз трьох імператорів», Троїстий союз, оформлення франко-російського альянсу


Після цього уроку учні зможуть: • встановлювати хронологічну послідовність подій; • пояснювати причини самоізоляції Китаю; • висвітлювати наслідки європейського проникнення у Китай; • описувати рух тайпінів; • характеризувати політику самозміцнення Китаю; • характеризувати повстання тайпінів; • застосовувати та пояснювати терміни та поняття «тайпіни», «іхетуані».


Після цього уроку учні зможуть: • встановлювати хронологічну послідовність подій; • характеризувати політику Великої Британії щодо Індії; • висвітлювати наслідки британського володарювання в Індії; • описувати повстання сипаїв у другій половині ХІХ ст.; • характеризувати діяльність Індійського Національного Конгресу (ІНК); • застосовувати та пояснювати на прикладах терміни та поняття.


Після цього уроку учні зможуть: • встановлювати хронологічну послідовність подій; • характеризувати завершення територіального поділу світу; • пояснювати суть колоніального гніту країнах у країнах Азії, Африки та Латинської Америки, суперечливі наслідки колоніального панування; • аналізувати суть військових конфліктів, пов’язаних з перерозподілом колоній


Після цього уроку учні зможуть: • порівнювати кордони основних західноєвропейських країн; • узагальнювати інформацію з писемних джерел; • визначати причини, суть та наслідки основних явищ та подій, систематизувати їх; • порівнювати діяльність видатних історичних осіб, робити висновки; • класифікувати та застосовувати поняття та терміни.


Після цього уроку учні зможуть: • встановлювати хронологічну послідовність подій; • висвітлювати основні напрямки соціально-економічного й політичного розвитку Японії; • аналізувати особливості розвитку Японії епохи Мейдзі; • характеризувати Конституцію 1889 р.; • застосовувати та пояснювати терміни та поняття: «сьогунат»,«самурай», «ліберальна партія», «партія реформ», «революція Мейдзі


Після цього уроку учні зможуть: • встановлювати хронологічну послідовність подій; • висвітлювати основні напрямки соціально-економічного і політичного розвитку Росії напередодні реформ; • розповідати про реформи Олександра ІІ та їх наслідки; • характеризувати зовнішню і колоніальну політику Російської імперії; • описувати події Кримської та російсько-турецької війни


1-10 11-20 ... 171-180 181-190 191-200 201-210 211-220 ... 451-460 461-466