Мета: пояснити учням, що таке правила, ознайомити їх із процесом виникнення правил у суспільстві: на різноманітних прикладах з практичного життя довести, як ці правила діють; формувати правильне ставлення учнів до правил співжиття людей та необхідності їх дотримання. |
Мета: ознайомити учнів з метою та завданнями курсу «Правознавство. Практичний курс»; дати уявлення про особливості предмета; пояснити, як працювати на уроках практичного права; сформувати навичку самоаналізу та рефлексії щодо власних очікувань результатів упродовж вивчення даної дисципліни; виховувати в учнів повагу до демократичних і національних цінностей, які визначають громадянську самосвідомість і навчають правомірної поведінки особистості. |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• аналізувати міжнародні відносини у 1871–1900 рр., політичні наслідки франко-німецької війни;
• характеризувати «Союз трьох імператорів», Троїстий союз, оформлення франко-російського альянсу |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• пояснювати причини самоізоляції Китаю;
• висвітлювати наслідки європейського проникнення у Китай;
• описувати рух тайпінів;
• характеризувати політику самозміцнення Китаю;
• характеризувати повстання тайпінів;
• застосовувати та пояснювати терміни та поняття «тайпіни», «іхетуані». |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• характеризувати політику Великої Британії щодо Індії;
• висвітлювати наслідки британського володарювання в Індії;
• описувати повстання сипаїв у другій половині ХІХ ст.;
• характеризувати діяльність Індійського Національного Конгресу (ІНК);
• застосовувати та пояснювати на прикладах терміни та поняття. |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• характеризувати завершення територіального поділу світу;
• пояснювати суть колоніального гніту країнах у країнах Азії, Африки та Латинської Америки, суперечливі наслідки колоніального панування;
• аналізувати суть військових конфліктів, пов’язаних з перерозподілом колоній |
Вибрати одну правильну відповідь |
Після цього уроку учні зможуть:
• порівнювати кордони основних західноєвропейських країн;
• узагальнювати інформацію з писемних джерел;
• визначати причини, суть та наслідки основних явищ та подій, систематизувати їх;
• порівнювати діяльність видатних історичних осіб, робити висновки;
• класифікувати та застосовувати поняття та терміни. |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• висвітлювати основні напрямки соціально-економічного й політичного розвитку Японії;
• аналізувати особливості розвитку Японії епохи Мейдзі;
• характеризувати Конституцію 1889 р.;
• застосовувати та пояснювати терміни та поняття: «сьогунат»,«самурай», «ліберальна партія», «партія реформ», «революція Мейдзі |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• висвітлювати основні напрямки соціально-економічного і політичного розвитку Росії напередодні реформ;
• розповідати про реформи Олександра ІІ та їх наслідки;
• характеризувати зовнішню і колоніальну політику Російської імперії;
• описувати події Кримської та російсько-турецької війни |