Цілі уроку: розглянути гіпотоламо-гіпофізарну систему, познайомити учнів з особливостями її будови й функціями, які вона виконує. Обладнання й матеріали: таблиці «Вегетативна нервова система», «Залози внутрішньої секреції». Базові поняття й терміни: гуморальна регуляція, гормони, залози внутрішньої секреції, гіпоталамус, гіпофіз, ліберини, статини, вазопресин, пролактин, лютеїнізуючий гормон, тиреотропний гормон, адренокортикотропний гормон, соматотропний гормон. Концепція уроку Розповісти учням про особливості будови та функціонування гіпотоламо-гіпофізарної системи; пояснити її роль у життєдіяльності організму та розглянути взаємозв'язок із нервовою системою. Хід уроку І. Організаційний етап II. Актуалізація опорних знань і мотивація навчальної діяльності учнів Питання для бесіди 1. Навіщо потрібні гормони? 2. У чому полягає різниця між залозами внутрішньої, зовнішньої та змішаної секреції? 3. Чим відрізняється механізм дії гормонів від механізму дії нервів? III. Вивчення нового матеріалу Розповідь учителя з одночасним заповненням таблиці Основні ендокринні залози людини й гормони, що ними синтезуються
IV. Узагальнення, систематизація й контроль знань і вмінь учнів Питання до учнів 1. Які гормони синтезуються в гіпоталамусі? 2. Які гормони синтезуються в гіпофізі? 3. Які функції виконує вазопресин? 4. Які функції виконує соматотропний гормон? V. Домашнє завдання
| |||||||||||||||||||||||||
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |