Цілі уроку: розглянути залози внутрішньої секреції, познайомити учнів з особливостями їхньої будови й функціями, які вони виконують. Обладнання й матеріали: таблиці «Вегетативна нервова система», «Залози внутрішньої секреції». Базові поняття й терміни: гуморальна регуляція, гормони, залози внутрішньої секреції, надниркові залози, статеві залози. Концепція уроку Розповісти учням про особливості будови та функціонування таких залоз внутрішньої секреції, як надниркові та статеві залози; пояснити їхню роль у життєдіяльності організму та особливості регуляції їх роботи. Хід уроку І. Організаційний етап II. Актуалізація опорних знань і мотивація навчальної діяльності учнів Питання для бесіди 1. Які гормони синтезуються в тимусі? 2. Які гормони синтезуються в щитовидній залозі? 3. Які функції виконує паратгормон? 4. Які функції виконує глюкагон? III. Вивчення нового матеріалу Розповідь учителя з одночасним заповненням таблиці Основні ендокринні залози людини й гормони, що ними синтезуються
IV. Узагальнення, систематизація й контроль знань і вмінь учнів Питання до учнів 1. Які гормони синтезуються в яєчниках? 2. Які гормони синтезуються в корі надниркових залоз? 3. Які функції виконує тестостерон? 4. Які функції виконує адреналін? Самостійна робота учнів Підготувати повідомлення про базедову хворобу й цукровий діабет. V. Домашнє завдання
| |||||||||||||||||||||||||
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |