Мета: удосконалити навички учнів у розрахунку електричних кіл; розвивати логічне мислення учнів, показати практичну значущість отриманихзнань. Тип уроку: комбінований урок. Обладнання та наочність: елементи для складання електричних кіл. ХІД УРОКУ І. Організаційний етап ІІ. Актуалізація опорних знань та умінь Запитання для фронтального опитування
ІІІ. Розв’язання задач
Обчисліть загальний опір ділянки кола, якщо R2= R3= R4 = 9 Ом, R1 = 2 Ом. Ділянку кола, яка складається з трьох послідовно з’єднаних резисторів опорами 2, 4 та 6 Ом, підключено до джерела з напругою 60 В. Знайдіть напругу на ділянках кола з окремимирезисторами, загальний опір кола та силу струму на ділянці кола та в окремих резисторах.
ІV. Підбиття підсумків уроку V. Домашнє завдання
електричні приладу у кабінеті фізики та комп’ютерному класі.
| |
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |