Мета: ознайомити учнів з паралельним та послідовним з’єднанням провідників; їх закономірностями, які існують у колах з цими з’єднаннями; удосконалювати навички учнів у складанні електричних кіл та користуванні вимірювальними приладами; показати практичну значущість отриманих знань. Тип уроку: комбінований урок. Обладнання та наочність: елементи електричного кола, амперметри, вольтметри. Демонстрації: закономірності послідовного та паралельного з’єднання провідників. ХІД УРОКУ І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань та умінь Запитання для фронтального опитування
ІІІ. Вивчення нового матеріалу План вивчення нової теми
Опорний конспект
ІV. Закріплення нових знань та умінь
Загальний опір послідовно з’єднаних двох ламп та резистора дорівнює 45 Ом. Визначте опір резистора, якщо опір кожної лампи становить 10 Ом. Розрахуйте загальний опір ділянки кола, якщо R1 = R3 = 10 Ом, R2 = R4 = 20 Ом.
V. Підбиття підсумків уроку
VII. Домашнє завдання Завдання за підручником. Вивчити § 13–14. Завдання за задачником. Розв’язати № 7.4, 7.13, 8.13, 8.18. Додаткове завдання. Експериментально ознайомтесь з властивостями потенціометра.
| |
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |