Після цього уроку учні зможуть:
• називати основні внутріполітичні події в Німеччині періоду стабілізації 1924–1929 рр.;
• показувати на карті Рейнську демілітаризовану зону;
• описувати становлення Веймарської республіки в Німеччині. |
Після цього уроку учні зможуть:
• називати основні внутріполітичні події в США періоду стабілізації 1924–1929 рр.;
• описувати політику «жорстокого індивідуалізму» за президентів- республіканців у США;
• характеризувати добу «процвітання» у США;
• давати власну оцінку політиці ізоляціонізму США; |
Мета: узагальнити та систематизувати матеріал, вивчений з даної теми; розвивати в учнів уміння аналізувати й систематизувати матеріал, робити висновки, вміти виділяти головне і другорядне, працювати з історичними термінами, висловлювати власну точку зору; вчити учнів культури спілкування. |
Після цього уроку учні зможуть:
• називати ключові події періоду повоєнної кризи та революцій;
• показувати на карті нові кордони Туреччини;
• описувати хід революцій у Туреччині, національних рухів у Китаї, Індії й Африці;
• давати власну оцінку діяльності Кемаля. |
Після цього уроку учні зможуть:
• називати ключові події періоду повоєнної кризи та революцій;
• показувати на карті нові кордони Німеччини, Угорщини;
• описувати хід революції 1918 р. у Німеччині, революцій в Угорщині;
• аналізувати процес встановлення фашистської диктатури Б. Муссоліні в Італії;
• порівнювати характер та наслідки революцій у Росії та Німеччині;
• давати власну оцінку діяльності провідних політичних діячів періоду: Муссоліні, Куна, Люксембург, Лібкнехта, Берта. |
Після цього уроку учні зможуть:
• Називати ключові події періоду повоєнної кризи та революцій;
• показувати на карті зміну кордонів Російської держави після падіння монархії, приходу до влади більшовиків, основні фронти громадянської війни;
• описувати хід російської революції 1917 р.;
• характеризувати період повоєнної кризи та загострення соціальних суперечностей, діяльність Комінтерну щодо розповсюдження «світової пролетарської революції» |
Після цього уроку учні зможуть:
• називати основні ознаки та різновиди тоталітаризму;
• характеризувати особливості тоталітарних режимів;
• хронологічно співвідносити події та явища теми. |
Після цього уроку учні зможуть:
• характеризувати значення реалізації планів Дауеса і Юнга для Європи і США;
• пояснювати механізм розв’язання проблеми репарацій та значення її подолання для стабільності у світі;
• використовувати історичну карту для розкриття кордонів нових незалежних держав Європи;
• узагальнювати значення повоєнного врегулювання міжнародного становища;
• давати характеристику Штреземану;
• хронологічно співвідносити події та явища теми |
Після цього уроку учні зможуть:
• описувати хід Паризької конференції;
• характеризувати головні положення Версальського договору з Німеччиною та договорів з її союзниками у Першій світовій війні; механізм створення, переваги й недоліки Ліги Націй;
• визначати причини розбіжностей між державами-переможницями на Паризькій конференції;
• критично аналізувати рішення Паризької мирної конференції, зокрема статей Версальського договору |
Мета: узагальнити та систематизувати матеріал, вивчений з даної теми; розвивати в учнів уміння аналізувати й систематизувати матеріал, робити висновки, виділяти головне і другорядне; працювати з історичними термінами, висловлювати власну точку зору; вчити учнів культури спілкування. |