Мета: з’ясувати сутність граничної корисності споживчого блага та розподілу бюджету для отримання граничної корисності. |
Мета: ознайомити з окремими правами споживача, сутністю корисності споживчих благ. |
Мета: виявити суб’єктів ринкової економіки; розкрити зміст кругообігу економічної діяльності за участі різних ринків. |
Мета: розглянути види ресурсів; з’ясувати сутність їх обмеженості в економіці; увести поняття «виробництво» та «ефективність»; навчити учнів розраховувати показники продуктивності праці. |
Мета: узагальнити знання учнів про поняття «потреби», «ресурси», «корисність» та класифікацію товарів для задоволення потреб. |
Мета: увести поняття економіки як науки та господарства; розглянути відмінності макро- та мікроекономіки; пояснити значення вивчення економіки. |
1-10 11-16