Мета: повторити та узагальнити знання учнів про просте й складне речення, члени речення, удосконалювати вміння відрізняти просте речення від складного, навички постановки розділових знаків у складному та простому ускладненому реченнях; розвивати навички роботи з тестами, уміння робити лінгвістичний аналіз тексту, навички роботи з інформацією, збагачувати словниковий запас; виховувати дбайливе та уважне ставлення до рідної мови. Внутрішньопредметні зв’язки: Лексика: лексичне значення, походження та вживання термінів. Орфографія: м’який знак і апостроф в іншомовних словах, подовжені приголосні і позначення їх, чергування е з и, правопис складних слів, правопис слів з частинами напів-, пів-. Міжпредметні зв’язки: Література: життя і творчість Г. Тютюнника. Тип уроку: узагальнення знань, удосконалювання вмінь і навичок. ПЕРЕБІГ УРОКУ І. Організаційний момент ІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку ІІІ. Актуалізація опорних знань, умінь і навичок ІV. Виконання системи завдань, спрямованих на узагальнення знань, удосконалення практичних умінь і навичок Тестові завдання 1. Як поділяються речення залежно від наявності чи відсутності структурно обов’язкових членів речення? А поширені, непоширені; Б двоскладні, односкладні; В сполучникові, безсполучникові; Г повні, неповні; Д прості, складні, ускладнені. Розставте розділові знаки у лівій колонці, заповніть праву. Напишіть по п’ять прикладів на орфограми: а) м’який знак і апостроф в іншомовних словах; б) подовжені приголосні і позначення їх; в) чергування е з и; г) правопис складних слів; д) правопис слів з частинами напів-, пів-. Прочитайте текст. Визначте його тему і головну думку. Зробити опорну таблицю, відобразивши в ній відомості з синтаксису, що повторили на сьогоднішньому уроці. Виконати роботу над помилками, яких припустилися протягом уроку.
| |
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |