Мета: Повторити і закріпити загальне правило додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток, формувати вміння розв’язати задачі на дві дії, в яких потрібно порівняти результати першої дії з одним із даних задач. Виховувати любов до тварин.
Зміст уроку.
I. Організація уроку.
Встаньте всі скоріше діти! Посміхніться всім миліше. Привітайтесь: «Добрий день!» Продзвенів дзвінок: «дзелень».
- Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми здійснимо подорож до зоопарку. - А, які звірі живуть в зоопарку? - Хто доглядає їх? Добре.
II. Повторення вивченого.
38-24=14 (А) 56-3=53 (Б) 40-20=20 (В) 47+22=69 (У) 75-30=45 (Т) 89-45=44 (С) 36+13=49 (О)
1. Пантера може стрибнути на 12 м. у довжину, а тигр – на 5 м. Хто довше стрибне? На скільки метрів? (на 7 м.) 2. Бегемот з’їдає за добу 40 кг трави, а корова може з’їсти стільки, скільки два бегемоти. Скільки кг трави з’їсть корова за добу? (40+40=80 кг) 3. Роги плямистого оленя мають довжину 9 дм, а гірського козла – на 6 дм довші. Яка довжина рогів козла? (9+6=15 дм) - От, молодці. Поїхали далі. - Увага! Увага! Ми під’їжджаємо до зоопарку. Щоб придбати вхідний квиток потрібно розв’язати завдання Математичного диктанту. - 24 збільшити на 32; (56) - різницю чисел 50 і 30 збільшити на 20; (40) - зменшуване 70, від’ємник 40. Обчислити різницю; (30) - число 56 зменшити на 24; (32) - число 18 зменшити на суму чисел 5 і 3. (10) - Молодці! Усі отримали квитки! А звідки ми почнемо екскурсію?
Математичний лабіринт.
(60+31)-90=1 46-43=3 54-50=4 69-64=5 84-(50+32)=2 76-(50+20)=6
Ось, які ми молодці. Ми дізнались номери кліток, де знаходяться звірі. 1 – слон; 2 – зебра; 3 – мавпочки; 4 – кенгуру; 5 – лев; 6 – тигр.
Робота з підручником.
56-20=36
35-23=12
60-10=50 15-6=9 32-20=12 Задача №412. Кенгуру дуже любить подорожувати поїздом. Давайте ми йому допоможемо. Купейних 12 вагонів 17 вагонів Плацкартних - ? решта
Словникова робота. Купейні вагони – це в середині вагона закриті кабінки, як окремі кімнатки. Плацкартні – це звичайні місця, де кожна людина може лежати.
Відповідь: на 7 вагонів більше.
Читаємо питання. Задачу записуємо в зошит.
Фізкультхвилинка. III. Робота з геометричними матеріалом.
Побудова квадрата на папері в клітинку.
(Діти креслять квадрат)
4 см
Р = 4+4+4+4=16 (см)
Робота в парах.
Р = 3+3+3+3 = (12)
IV. Гра «Конструктор» (теж в парах)
Заберіть чотири палички, щоб залишилось 5 однакових квадратів.
V. Підсумок.
- Молодці! Чи сподобалось вам наша екскурсія по зоопарку? - Що запам’яталось? Сідаймо в свій автобус і повертаємось додому на домашнє завдання.
VI. Д/з 712; 478. Автор: Кузяк Світлана Ігорівна
| ||||||||||||||||||||
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |