Приголосні звуки

Мета.  Узагальнити  знання  учнів  про  приголосні  звуки, розвивати  навички  звукового  аналізу,  зв”язне  мовлення  учнів, виховувати  екологічну  культуру.

Обладнання. Підручники, малюнки, конверти  із  звуковими  моделями  слів, кольорові  фішки (квіточки), картки  зі  словами.

 

                                               Хід  уроку

 

І . Організаційна  частина .  (1  хв .)

   -Діти , сьогодні  на  уроці  ми  будемо  працювати  в  групах . Для  того , щоб  об”єднатися  у  групи , ви  отримали  кольорові  фішки – квіточки . Об”єднайтеся  у  три  групи  за  кольором  фішок .

 

ІІ . Повідомлення  теми  та  мети  уроку . Анонс . ( 1  хв .)

Сьогодні  на  уроці  ми

  • Більше  дізнаємося  про  життя бджіл ;
  • Повторимо  вивчений  матеріал  про  приголосні  звуки ;
  • Пограємо  в  цікаві  ігри ;
  • Станемо  розумнішими  та  добрішими .

 

ІІІ . Каліграфічні  вправи . ( 3  хв .)

Виберіть  зі  слів  те , яке  було  б  доречним  у  порівнянні .

                                                                   бджілка

      Працьовитий , як                                комар

                                                                       метелик

На  сьогоднішньому  уроці  ми  домовимось  трудитись , як  бджілки .  Запишіть  каліграфічно .

                               Бдж   ол   бджола

Доберіть  споріднені  слова : бджілка , бджолиний , бджоляр .

Виділіть  у  цих  словах  корінь .

                                  Словничок

Бджоляр – той , хто  розводить  бджіл .

Як  ще  називають  людину  цієї  професії ? ( Пасічник .)

Складіть  і  запишіть  речення  зі  словом  бджілка .

                   Бджілка  мала , але  багато  працює .

 

IV . Повторення  про  приголосні  звуки . ( 30  хв .)

Не  дарма  в  народі  кажуть :” Трудиться , як  бджілка .” Адже  приблизно  на  20-й  день  свого  життя  бджоли  вже  вилітають  збирати  нектар . Щоб  зібрати  5-6 кг  меду , крилаті  трудівниці  повинні  відвідати  8-9 млн . квіток . Ось  такі  трудівниці . Отже , до  роботи , друзі !

 

Гра  ”Уважні  бджілки”

Запам”ятайте  якнайбільше  слів  з  карток , запишіть  їх . Підкресліть  букви , що  позначають  приголосні  звуки .

Яка  буква  позначає  два  приголосні  звуки ?

             Щука                                                           кращий

            Щирий                                                         щиглик

            Ящірка                                                        щасливий

           Хрущ                                                             дощовий

( Перевіряю  роботи . Оцінюю  учнів .)

       Робота  над  прислів”ями .  Вправа 187 , с. 78.

Прочитайте  прислів”я . Поясніть , як  ви  їх  розумієте .

Спишіть  прислів”я , підкресліть  слова  з  буквою  щ .

   ( Перевіряю  роботи . Оцінюю  учнів .)

 

                        Фізкультхвилинка

Бджілки-трудівнички

Умивали  личка .

Оглянулися  навколо ,

Полетіли  аж  у  поле .

Там  медок  збирали ,

Діток  пригощали .

 

                     Завдання  від  трьох  бджілок ( Робота  в  групах )

-

1  група                             2  група                          3  група

 

- о - -                                 - - о - о                           - - о - о –

 

дощ                                   бджола                           дзвоник

лист                                  школа                             джерело

сім”я                                 смола                             грибок

кущ                                   пляма                             столик

ящірка                              джміль                           столяр

 

                Диктант  із  творчим  завданням

 Мед – бджолиний  солодкий  продукт . Він  дуже  корисний  для  дітей .

Продовжіть  розповідь . Запишіть  два  речення  про  те  , чим  корисний  мед .

 

                    Завдання  від  трьох  бджілок  ( Розвиток  мовлення )

                                       Бджола  Жужа

  Сьогодні  Жужі  не  щастило . Тільки-но Жужа  сіла  на  чудову  пахучу  квітку , хтось  сильно  хитнув  стебло . Бджола  впала  з  квітки  і  потрапила  прямісінько  у  калюжу . Бовтається  Жужа  у  воді , безсило  рухає  крилами  і  лапками . Раптом  бачить  бджілка, що  на  неї  згори  дивляться  великі  дитячі  очі ...

Продовжіть  казочку .

 

V .  Підсумок  уроку .  ( 5  хв .)

  -  Діти , ви  сьогодні  працювали , як  бджілки . А  чи  сподобалась  вам  розповідь  про  бджіл?

  -  Що  ще  вам  сподобалось  на  уроці ?

  -  Уявіть  собі , що  ви  бджілка . Як  ви  поясните  діткам , чому  потрібно  їсти  мед ?

  -  Прислухайтесь  до  дзижчання  бджілки  над  квіткою , зазирніть  в  ясні  очі  квітів , доторкніться  чутливим  серцем  до  тендітної  краси  землі . Зробіть  цей  світ  кращим .

 

 


Схожі матеріали:
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: