Мета: узагальнити одержані знання з історії життя і боротьби українського народу в роки Визвольної війни; розвивати в учнів уміння систематизувати знання з історії Визвольної війни, давати характеристику історичним діячам, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки; сприяти патріотичному та естетичному вихованню, залучати школярів до джерел національної історії та культури. |
Клас ділиться на дві команди. Кожна команда обирає собі назву. |
Сьогоднішня наша гра присвячена черговій річниці визволення Києва від німецько – фашистських загарбників.
Історія – це людська пам’ять. Вона нічого не забуває, ні гарного, ні поганого – все передається з покоління у покоління. І сьогодні ми хочемо звернутися до вас, до вашої пам’яті. |
Про кого з героїв казки О. С. Пушкiна «Казка про мертву царiвну i сiмох богатирiв йде мова у запропонованому уривку? (Цариця) |
Яких дійових осіб описано в цих уривках?
«Вона була така прекрасна! Розумнішого, гарнішого обличчя він не міг собі уявити. Тепер вона не здавалася йому більше крижаною, як тоді, коли з'явилася за вікном і кивала йому. Тепер уже все в ній здавалось йому довершеністю». (Снігова королева). |
Мета: поглибити знання учнів про тверді й м’які, дзвінкі та глухі приголосні; домогтися засвоєння особливостей вимови дзвінких і глухих приголосних; формувати орфоепічні навички; розвивати логічне мислення, фонематичний слух, пам’ять, культуру усного й писемного мовлення. |
Мета: ознайомити учнів із предметом вивчення таких розділів науки про мову, як фонетика і графіка; поглибити знання про звуки мови, про поділ їх на голосні й приголосні; формувати вміння передавати слова фонетичною транскрипцією, розвивати фонематичний слух, увагу, пам’ять, збагачувати словниковий запас учнів. |
Мета: удосконалювати вміння учнів складати діалоги, вживати в них звертання, вставні слова, правильно ставити розділові знаки; вчити правильно інтонувати речення в діалогах; розвивати культуру усного та писемного мовлення; виховувати любов до рідної мови |
Мета: поглибити поняття про діалог, з’ясувати відмінність діалогу від прямої мови, формувати вміння правильно інтонувати репліки діалогу, а також висловлювання, що вміщують діалоги; формувати навички вживання розділових знаків при діалозі; виховувати смак до влучного, доречного й дотепного слова; розвивати логічне мислення, мовлення, стійку увагу, емоції, уточнювати й збагачувати словниковий запас учнів. |
Мета: на основі здобутих текстологічних знань формувати в учнів такі текстотворчі уміння, як уміння визначати тему та головну думку тексту, колективно складати його плану, самостійно добирати адекватні змісту виражальні засоби мови, реалізувати задум (відтворювати прослуханий текст) з урахуванням поєднання різних типів мовлення; уточнювати й збагачувати словниковий запас учнів; розвивати логічне й образне мислення, пам’ять, відчуття cлова. |