Мета: познайомити учнів зі спробами П. Полуботка та К. Розумовського відновити державні права України, розповісти про ліквідацію гетьманського устрою та Запорозької Січі у кінці XVIII ст.; розвивати вміння визначати тривалість подій, стисло характеризувати історичні постаті, використовуючи текст, висловлювати ставлення до подій, працювати в групах.


Мета: ознайомити учнів з короткою історією козацької держави др. пол. ХVII ст. після смерті Б. Х мельницького, визначити поняття «Руїна»; уміти складати невелику розповідь про діяльність І . М азепи, стисло характеризувати постать гетьмана; висловлювати ставлення до подій.


Мета: дати уявлення про Національно-визвольну війну українського народу проти польського панування; скласти історичний портрет Б. Хмельницького на основі історичних джерел; розвивати просторові вміння, стисло характеризувати історичну постать, порівнювати історичні факти; виховувати повагу до минулого власного народу.


Мета: показати жахливі наслідки нападів турок і татар на українські землі; показати виключну роль козацтва у захисті українців; скласти історичний портрет Конашевича-Сагайдачного; розвивати просторові вміння; складати елементарні хронологічні задачі.


Мета: сформувати в учнів уявлення про козацтво, Запорозьку С іч; визначити причини їх виникнення; засвоїти зміст понять: «козак», «Запорозька С іч», «гетьман», «козацька республіка», «козацька старшина», ознайомити учнів з організацією життя на С ічі, побутом, звичаями козаків; розвивати в учнів уміння складати портрет історичного діяча; викладати зміст історичного джерела, виховувати почуття гордості за героїчне минуле свого народу.


Мета: систематизувати та узагальнити матеріал з даної теми, закріпити знання учнів, визначити, що засвоїли добре, а над чим ще потрібно попрацювати; повторити основні поняття, дати, події даного періоду історії нашої держави; розвивати вміння складати розповідь, систематизувати матеріал.


Мета: познайомити учнів з особою В.-К. О строзького та його діяльністю; розказати про О строзьку академію; розвивати вміння характеризувати історичного діяча, складати розповідь.


Мета: показати учням, як литовські князі встановили своє панування на України; як утворилась нова держава Річ Посполита у 1569 році, яких змін зазнало становище українців під пануванням П ольщі; пояснити учням роль Берестейської церковної унії у посиленні гноблення українського народу; розвивати вміння працювати з історичною картою, аналізувати історичну подію.


Мета: з’ясувати обставини виникнення Г алицько-Волинського князівства у 1199 р., його зв’язок із традиціями К иївської Р усі, проаналізувати діяльність галицько-волинського князя Д анила; розвивати вміння на основі тексту стисло розповідати про історичну постать, робити висновки, складати розповідь, працювати з історичною картою; виховувати зацікавленість історією.


Мета: з’ясувати, в чому полягала сила й небезпека монголо-татар і слабкість руських земель; познайомити учнів з героїчною обороною Києва; продовжувати розвивати вміння працювати з історичною картою, оцінювати інформацію історичних джерел, складати розповідь, працювати в групах, прогнозувати події; формувати почуття гордості за свій народ.


1-10 11-20 ... 61-70 71-80 81-90 91-100 101-110 ... 151-160 161-163