Дієслово. Голосні в закінченнях дієслів. Не з дієсловами
Мета: повторити вивчене про дієслово, неозначену та особові форми дієслова; формувати вміння розпізнавати дієслова у тексті, визначити їхні граматичні ознаки, формувати навички правильного написання особових закінчень дієслів першої та другої дієвідмін, написання не з дієсловами; розвивати логічне мислення, мовлення, пам’ять, уточнювати й збагачувати словниковий запас учнів
Тип уроку: урок повторення вивченого
Обладнання: підручник, таблиця
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчання
ІІІ. Повторення ключових питань
*Бесіда
• Яка частина мови називається дієсловом?
• Скільки часів має дієслово ?
ІV. Виконання вправ на повторення
*Вибірковий диктант
Виписати дієслова.
В норі у борсука чисто. Він, коли входить у нору, навіть лапи обтрушує. Борсук удень спить, у сутінки вилазить з нори, блукає лісом, винюхує їстівне.
* Робота з підручником.
Виконання вправи 51 ( усно ), 52 ( письмово )
Ф. хв.
Опрацювати таблицю вправа 53, 54 усно,
*Розподільний диктант.
Подані дієслова поставити у формі третьої особи множини теперішнього часу, виділити закінчення та записати в дві колонки за дієвідмінами.
*Бесіда.
• Яка частина мови називається дієсловом? Навести приклади.
• Як пишуться дієслова з –не- ?
• Скільки часів має дієслово ?
• Як змінюється дієслово?
VІ. Домашнє завдання. Вправа 58, повторити правила ст.