Дієслово. Голосні в закінченнях дієслів. Не з дієсловами

Мета: повторити вивчене про дієслово, неозначену та особові форми дієслова; формувати вміння розпізнавати дієслова у тексті, визначити їхні граматичні ознаки, формувати навички правильного написання особових закінчень дієслів першої та другої дієвідмін, написання не з дієсловами; розвивати логічне мислення, мовлення, пам’ять, уточнювати й збагачувати словниковий запас учнів 
Тип уроку: урок повторення вивченого 
Обладнання: підручник, таблиця 

Хід уроку 
І. Організаційний момент 
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчання 
ІІІ. Повторення ключових питань 
*Бесіда 
• Яка частина мови називається дієсловом? 
• Скільки часів має дієслово ? 
ІV. Виконання вправ на повторення 

*Вибірковий диктант 
Виписати дієслова. 
В норі у борсука чисто. Він, коли входить у нору, навіть лапи обтрушує. Борсук удень спить, у сутінки вилазить з нори, блукає лісом, винюхує їстівне. 

* Робота з підручником. 
Виконання вправи 51 ( усно ), 52 ( письмово ) 
Ф. хв. 
Опрацювати таблицю вправа 53, 54 усно, 

*Розподільний диктант. 
Подані дієслова поставити у формі третьої особи множини теперішнього часу, виділити закінчення та записати в дві колонки за дієвідмінами. 

Ходити, любити, знати, читати, нести, клеїти, ліпити, ходити, їхати, галасувати, кричати, мовчати, писати. 

*Вправа 56 письмово 

V. Підбиття підсумків уроку. 

*Бесіда. 
• Яка частина мови називається дієсловом? Навести приклади. 
• Як пишуться дієслова з –не- ? 
• Скільки часів має дієслово ? 
• Як змінюється дієслово? 

VІ. Домашнє завдання. Вправа 58, повторити правила ст.

Автор: Оксана


Схожі матеріали:
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: