Мета уроку: перевірка і корекція рівня компетентності учнів з тем «Здоров’я і середовище існування життя» та «Життя і здоров’я людини». Обладнання: Тип уроку: контроль і корекція знань.
n 1. Організаційний етап n 2. Етап контролю знань Тестове завдання для контролю знань (тест № 7, роздавальний матеріал). Варіант 1 Позначте всі правильні відповіді. 1. Зубна паста містить: а) сполуки Фтору та Кальцію; б) лікувальні компоненти, що є слабкими отрутами; в) білки, жири, вуглеводи; г) харчові домішки. 2. Гігієнічні вимоги щодо фізичних навантажень: а) фізичне навантаження має відповідати віку та статі; б) важку фізичну роботу найкраще виконувати одразу після їжі; в) підібрати зручний одяг і взуття, які легко вбирають вологу; г) після фізичних навантажень приймати душ. 3. Предметами гігієни індивідуального користування є: а) зубна паста; б) леза для гоління; в) рушник для тіла та ніг; г) гумові капці та шапочка для купання. 4. Щоб видалити залишки їжі між зубами слід: а) витирати зуби шовковою хусточкою; б) вишкрібати паличкою; в) користуватися флосом (зубною ниткою); г) користуватися соломинкою. 5. Гігієнічні вимоги щодо занять фізичною культурою: а) починати заняття з великих навантажень; б) починати вправи з розминки; в) тренуватися в чистому та зручному одязі; г) користовуватися особистими предметами гігієни. 6. Корисні продукти для дитячого організму: а) солодощі; б) газовані напої; в) овочі та фрукти; г) чіпси та сухарики. 7. Причини появи карієсу: а) ретельний догляд за ротовою порожниною; б) зловживання солодощами; в) нестача мінеральних речовин і вітамінів; г) стара та брудна зубна щітка. 8. Здоров’я людини залежить: а) від стану навколишнього середовища; б) раціону харчування; в) розпорядку дня; г) рухової активності. 9. Довкілля — це: а) кліматичні умови; б) повітря; в) рослини та тварини; г) жива та нежива природа. 10. На здоров’я людини впливають: а) вода; б) сонячне світло й тепло; в) повітря; г) хмари. 11. Соціальне середовище: а) впливає на здоров’я людини; б) взагалі не впливає на здоров’я людини; в) впливає лише позитивно; г) впливає лише негативно. 12. Сонячне випромінювання: а) корисне для здоров’я; б) шкідливе для здоров’я; в) корисне при правильному використанні; г) не впливає на здоров’я.
Варіант 2 Позначте всі правильні відповіді. 1. Сприяють загартовуванню: а) прохолодне обтирання; б) гаряче обтирання; в) контрастні ванни для ніг; г) обливання. 2. Правила загартовування мають відповідати: а) стану здоров’я та фізичному розвитку; б) клімату, сезону та погоді; в) настрою; г) віку. 3. Загартована людина: а) погано переносить перепади температури; б) часто хворіє; в) легко переносить хворобу і швидко одужує; г) довго хворіє. 4. Основні вимоги до взуття підлітка: а) вироблено з дешевих матеріалів; б) із високими підборами для дівчат; в) захищає стопу; г) має бути зручним. 5. Погодні умови: а) впливають на здоров’я людини; б) взагалі не впливають на здоров’я людини; в) впливають лише взимку; г) впливають тільки на дорослих. 6. Тісні джинси для дівчаток: а) покращують поставу; б) слід носити, оскільки це модно; в) не шкідливі для здоров’я; г) порушують розвиток тазового пояса. 7. Гармонійний розвиток — це: а) високі показники в навчанні; б) дуже високий зріст; в) фізична сила; г) взаємна відповідність фізичного, психічного і духовного розвитку. 8. Ознаки гармонійного розвитку: а) робота над собою з корекції шкідливих звичок; ; б) душевна краса (чесність, доброта, привітність, тощо); в) здатність керувати собою, своїми емоціями г) психічний дискомфорт. 9. Крім білків, жирів та вуглеводів організму потрібні: а) макровітаміни; б) мікровітаміни; в) вітаміни; г) макроелементи. 10. Вимоги до харчування: а) уживання їжі за бажанням; б) уживання їжі через 5–6 годин; в) збалансоване харчування; г) вечеряти слід за 2,5–3 години до сну. 11. Воду слід пити: а) дуже охолоджену; б) невеликими ковтками; в) безпосередньо з водопроводу; г) перед уживанням їжі. 12. Брудна шкіра: а) приємна на дотик; б) є переносником хворобливих мікроорганізмів; в) має привабливий запах; г) може свербіти і запалюватись. Відповіді. n 3. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання n 4. Підготовка до наступного уроку Вирізати паперові «кроки» у формі відбитків стопи.
| |
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |