Тематичне оцінювання за темою «Життя людей у первісні часи»

Мета: перевірити рівень засвоєння учнями матеріалу теми, а також вміння застосовувати отримані знання, працювати в команді; виховувати почуття колективізму, толерантного ставлення одне до одного.

Тип уроку: перевірки та корекції знань.

Форма проведення уроку: урок «Поле чудес».

ХІД УРОКУ

І. Основна частина

Поле чудес (особисто-командна гра)

У грі бере участь клас у складі 28 чоловік (27 гравців та один помічникведучого). Гравці розділені на 3 команди по 9 чоловік у кожній, відповідно у грі відбуваються 9 попередніх турів, в яких беруть участь по 1 гравцю від команди. Переможці турів (9 чол.) виходять у півфінали (3 гри), переможці півфіналів (3 чол.) — у фінал. У грі використано 13 слів.

Завдання учасникам гри

а) Відгадай слово (за кожну правильну відповідь — 1 бал).

б) Дай йому визначення (за кожну правильну відповідь — 2 бали, гравець може сам дати визначення, а може звернутися до своєї команди, тоді зароблені бали йдуть у залік гравцю, що відповідає, й команді в цілому). У фіналі за правильне визначення — 3 бали.

Оцінювання учасників

Переможець — 11–12 балів. Два фіналісти — 9–10 балів.

Півфіналісти, що не вийшли у фінал, — 7–8 балів.

Крім того, гарні оцінки можуть одержати найбільш активні гравці, що не вийшли в наступне коло (наприклад, за правильне визначення понять). Щоб не пропустити жодної правильної відповіді, помічник складає спеціальні облікові картки, де фіксуються бали всієї команди й окремих учасників.

Слова, які пропонуються для гри в попередніх турах

1. Землеробство.

2. Археологія.

3. Жертвопринесення.

4. Старійшина.

5. Мотика.

 6. Скотарство.

7. Релігія.

8. Ремесло.

9. Святилище.

Слова для півфіналу

1. Матріархат — домінуюче становище жінки за часів кам’яного віку, коли родовід вівся за материнською лінією.

2. Кроманьйонці — тип сучасної людини, який виник у період пізньогопалеоліту.

3. Трипілля — селище під Києвом, де археологи вперше розкопали селище древніх людей доби енеоліту.

Слово для фіналу

Альтаміра — печера в Іспанії, де знайдено кольорові настінні картини, із сюжетами з життя первісних людей епохи пізнього палеоліту.

ІІ. Підбиття підсумків та оцінювання

ІІІ. Домашнє завдання

Написати міні-твір «Чого не вміє сучасна людина порівняно з первісною?


Схожі матеріали:
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: