Мета: розширити коло читання учнів, познайомити з гуманістичними творами про життя звичайних людей; навчити уважно ставитись до людини; вдосконалювати навички текстологічного аналізу твору, роботу з деталями, вміння абстрактно мислити, вивчаючи елементи побудови твору; виховувати культуру зв’язного мовлення, культуру відповіді: логічність, послідовність, доказовість, емоційність, вміння робити висновки і висловлювати власну думку. Обладнання: скринька із символами, що позначають: гребінець, фрагмент карти зоряного неба, хутряний помпон, червоний клаптик, конверт із написаною адресою, фарбоване пір’я. ХІД УРОКУ І. Мотивація пізнавальної діяльності учнів Слово вчителя - Будь-який літературний твір часто входить у нашу свідомість здебільшого не описаними подіями та образами, а враженням від прочитаного. Часто запам’ятовується якась деталь, вона може стати символом твору. У нашій чарівній скриньці сьогодні саме символи з новел О. Генрі. Обравши будь-який з них, ви ознайомите нас з новелою, яка справила на вас найбільше враження. За вибір трьох останніх символів учень отримує додатково 1 бал (оскільки це свідчить про те, що учень більше за інших прочитав). Ваше завдання - стисло переказати зміст оповідання, визначити основну думку твору, розповісти, яке враження справили на вас герої, спробувати назвати елементи побудови твору: зав’язка, кульмінація, розв’язка. Довести, що перед нами саме новела. ІІ. Розвиток зв’язного мовлення Усний твір-презентація «Новела О. Генрі, яка справила на мене більше враження». (Можуть допомогти однокласники, а також не виключене виникнення дискусії) ІІІ. Підбиття підсумків уроку Чого ми навчилися, читаючи новели О. Генрі? ( Приділяти увагу тим, хто поруч; уміти побачити радісне у буденному; уміти бачити серцем, а не тільки очима; цінувати щедрість і відвертість; уміти дарувати радість іншим.) Усе це і складає красу людських взаємин. IV. Домашнє завдання Прочитати оповідання Дж. Олдріджа «Останній дюйм», поділити його на частини, дати назву утвореним частинам. Підготувати повідомлення про письменника (індивідуальне завдання).
| |
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |