Мета: за допомогою запропонованих завдань виявити в учнів рівень знань, умінь та навичок з вивченої теми, закріпити їх; розвивати увагу, пам’ять, спритність, рішучість, кмітливість, уміння акумулювати отримані знання і застосовувати їх під час виконання завдань; виховувати працьовитість, наполегливість, старанність, силу волі, пунктуальність, інтерес до наслідків власної праці.


Мета: ознайомити школярів з життям і творчістю І. Вільде, зробити ідейно-художній аналіз її програмового твору, звертаючи увагу на ідейно-тематичне спрямування, зміст; розвивати вміння виразного читання з відповідними коментарем, грамотно висловлювати власні думки, почуття, враження; робити ґрунтові висновки; формувати кругозір, світогляд школярів; виховувати почуття поваги, пошани до творчості І. Вільде; любов до рідної землі, країни, її мови, культури, традицій.


Мета: продовжити знайомити школярів з творчістю І. Малковича; зосередити увагу на ідейно-художньому аналізі його програмових поетичних творів; розвивати вміння усвідомлено читати вірші, аналізувати їх прихований зміст; словесно відтворювати світ, відображений в образах поезій; удосконалювати навички висловлення власних поетичних роздумів, навіяних прочитаними віршами; виховувати почуття поваги до творчості І. Малковича, моральні якості як ступінь гуманізму; формувати естетичні смаки.


Мета: познайомити школярів з Іваном Малковичем — видатним митцем слова; проаналізувати ідейно-художній зміст його програмової поезії; вміти словесно відтворювати світ, відображений в образах поезії; розвивати культуру зв’язного мовлення, пам’ять, образне мислення, увагу, спостережливість, уміння аналізувати прихований зміст твору І. Малковича; виховувати почуття пошани до творчості письменника, усвідомлюючи те, що моральні якості — стрижень гуманізму.


Мета: продовжити знайомити школярів з творчістю В. Підпалого, зокрема докладно проаналізувати ідейно-художній зміст його поезії «Запросини»; дослідити, як у цьому творі простежуються оптимізм, впевненість у правильності обраного шляху; розвивати навички, аналізувати поетичні твори; зв’язне мовлення, образне мислення, вміння грамотно висловлювати власні думки, почуття, спостереження, робити висновки, узагальнення; виховувати почуття пошани, поваги до творчості В. Підпалого, впевненість, оптимізм, прагнення пізнавати нове і цікаве.


Мета: ознайомити школярів з життєвим і творчим шляхом В. Підпалого, зробити ідейно-художній аналіз його поезії «Тиха елегія», звертаючи увагу школярів на щирість патріотичних почуттів ліричного героя вірша; розвивати пам’ять, культуру зв’язного мовлення; вміння виразно і вдумливо читати вірші, коментувати основні ідеї, втілені в них; формувати світогляд школярів; виховувати почуття поваги до творчості В. Підпалого, інтерес до вивчення його віршів.


Мета: продовжити знайомити школярів з творчістю письменника, проаналізувати поезію «Ринг», з’ясувати її ідейно-художній зміст; розвивати культуру зв’язного мовлення, логічне і абстрактне мислення, пам’ять, увагу, спостережливість, уміння грамотно висловлювати власні думки, почуття, спостереження; виховувати риси чесності, порядності, доброти, справедливості, шанобливе ставлення до людини, зневажливе ставлення до брехні, підступності, жорстокості.


Мета: поглибити знання школярів про життя і творчість Б. Олійника (отримані у 6 класі); здійснити ідейно-художній аналіз події «Вибір», звертаючи увагу на актуальність порушеної у творі проблеми вічного життєвого вибору; розвивати навички виразного і вдумливого читання поезії, шліфувати вміння визначати провідну думку у вірші; аналізувати його, проводячи аналогії з власними спостереженнями і міркуваннями; виховувати почуття поваги до творчості Б. Олійника, власного життєвого вибору; прищеплювати працелюбність, наполегливість, старанність.


Мета: продовжити знайомити школярів з творчістю В.Сосюри, зосередити увагу на ідейно-художньому змісті його програмових поезій; проаналізувати образ України, ідею єдності з рідною землею; розвивати вміння грамотно висловлювати свої думки, спостереження, робити висновки, узагальнювати навчальний матеріал; формувати кругозір, світогляд школярів; виховувати почуття поваги, пошани до рідної України, її культури, звичаїв, образів, зневажливе ставлення до її загарбників, ворогів.


Мета: ознайомити школярів з життєвим і творчим шляхом В.Сосюри, повторити відомості з теорії літератури (поняття про інтимну лірику, віршовані розміри); опрацювати ідейно-художній зміст твору поета «Васильки».Розвивати пам’ять, логічне мислення, увагу, спостережливість, уміння виразно і вдумливо читати твори висловлювати власні думки; робити висновки, виховувати почуття пошани до творчості В.Сосюри, повагу до щирого почуття – кохання.


1-10 11-20 ... 401-410 411-420 421-430 431-440 441-450 451-460 461-461