Цілі уроку: ознайомити учнів із загальними особливостями структури і функціонування систем управління і розмноження тварин. Обладнання і матеріали: вологі препарати органів тварин, таблиці «Одноклітинні», «Внутрішня будова рака», «Внутрішня будова комахи» і «Внутрішня будова ссавців». Базові поняття і терміни уроку: системи управління й розмноження тварин; нерви, мозок, ендокринні залози, органи чуттів, статеві залози, запліднення,живонародження. Концепція уроку Розглянути головні особливості будови і функціонування систем управління і розмноження тварин.
ХІД УРОКУ I. Актуалізація опорних знань і мотивація навчальної діяльності учнів Питання до учнів Які функції виконує травна система? Які функції виконує дихальна система? Які функції виконує видільна система? Які функції виконує транспортна система? Які органи дихання є у тварин? Які органи входять до складу транспортної системи? II. Вивчення нового матеріалу Розповідь з елементами бесіди Розповідь про особливості будови і функції нервової, ендокринної та статевої систем тварин з одночасним заповненням таблиці
III. Узагальнення, систематизація і контроль знань і вмінь учнів Питання до учнів Які функції виконує нервова система? Які функції виконує ендокринна система? Які функції виконує статева система? Які органи входять до складу ендокринної системи? Які органи входять до складу нервової системи? IV. Домашнє завдання Вивчити відповідний параграф підручника.
| |||||||||||||
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |