Цілі уроку: ознайомити учнів із загальними особливостями структури і функціонування травної, транспортної, дихальної та видільної систем тварин. Обладнання і матеріали: вологі препарати органів тварин, таблиці «Одноклітинні», «Внутрішня будова рака», «Внутрішня будова комахи» і «Внутрішня будова ссавців». Базові поняття і терміни уроку: травна, транспортна, дихальна та видільна системи; кишечник, шлунок, травні залози, серце, судини, легені, зябра,трахеї, нирки. Концепція уроку Розглянути головні особливості будови і функціонування травної, транспортної, дихальної та видільної систем тварин.
ХІД УРОКУ I. Актуалізація опорних знань і мотивація навчальної діяльності учнів Питання до учнів Чим відрізняються орган і органела? Що таке обмін речовин? Які тварини мають зовнішній скелет, а які — внутрішній? Які функції виконує опорно-рухова система? Навіщо тваринам потрібні покриви тіла? II. Вивчення нового матеріалу Розповідь з елементами бесіди Розповідь про особливості будови і функції травної, транспортної, дихальної та видільної систем тварин з одночасним заповненням таблиці
III. Узагальнення, систематизація і контроль знань і вмінь учнів Питання до учнів Які функції виконує травна система? Які функції виконує дихальна система? Які функції виконує видільна система? Які функції виконує транспортна система? Які органи дихання є у тварин? Які органи входять до складу травної системи? IV. Домашнє завдання Вивчити відповідний параграф підручника.
| ||||||||||||||||
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |