Мета: здійснити контроль знань за темою «Найдавніші літературні пам’ятки людства», розвивати творчі здібності; виховувати прагнення досягти найкращого результату. ХІД УРОКУ І. Оголошення теми й мети уроку ІІ. Ознайомлення із завданням до атестації І варіант І. Тестове завдання (2 бали) 1) Слово «веди» означає: а) читання; б) духовне знання; в) одкровення. 2) Біблія складається з: а) трьох книг; б) сімдесяти семи; в) дев’яноста восьми. 3) Слово «Євангеліє» означає: а) нова радість; б) прихід Бога; в) блага звістка. 4) Навіщо Соломон промовляв свої притчі? а) Щоб навчити людей; б) щоб прославитися; в) щоб розважитися. ІІ. Теорія літератури (2 бали) Дайте визначення притчі, алегорії. ІІІ. Аналіз творів Чим пов’язані три євангельські притчі (про загублену вівцю, драхму, блудного сина)? ІІ варіант І. Тестове завдання (2 бали) 1) Слово «Коран» означає: а) радісна звістка; б) слово Аллаха; в) читання. 2) Скільки Євангелій у Біблії? а) 40; б) 4; в) 15. 3) Що просив цар Соломон у Бога? а) Багатства; б) мудрості; в) слави. 4) Хто першим використав термін «всесвітня література»? а) Й.-В. Ґете; б) О. С. Пушкін; в) Ф. Шиллер. ІІ. Теорія літератури (2 бали) Дайте визначення айяту, сури. ІІІ. Аналіз творів (3 бали) Порівняйте притчу Соломона про ледаря та відому байку І. Крилова («Стрекоза и Муравей»). IV. Творча робота на тему (5 балів) «Чого навчають євангельські притчі?» «Біблійні сюжети у світовій культурі» (за вибором учня).
| |
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |