Мета: здійснити контроль знань за вивченою темою; перевірити засвоєння термінів із теорії літератури; розвивати зв’язне мовлення, творчі здібності; виховувати прагнення досягти високого результату. Обладнання: картки із завданнями до атестації. ХІД УРОКУ I. Оголошення теми та мети уроку II. Ознайомлення учнів із завданнями. Виконання роботи Варіант 1 1. Тест для перевірки знання текстів творів (2 бали) 1) Чию долю детально змальовує Тіртей у поезії «Добре вмирати тому...»? а) Нещасного поета; б) воїна-зрадника; в) воїна-захисника. 2) До кого звертається Сапфо в поезії «Барвношатна владарка...»? а) До Артеміди; б) до Афіни; в) до Афродіти. 3) Назвіть головний образ поезії Горація «До Мельпомени». а) Пам’ятник; б) поет; в) Рим. 4) Чому Юпітер пощадив Філемона та Бавкіду? а) Вони були дуже старими; б) вони вшанували богів; в) вони кохали одне одного. 2. Терміни з теорії літератури (2 бали) 1) Відтворіть схему «Жанри давньогрецької літератури». 2) Дайте визначення елегії. 3. Аналіз творів (3 бали) Чи справдилося пророцтво Горація? (Вірш «До Мельпомени») 4. Творче завдання (5 балів) (спільне для обох варіантів) Написати твір-мініатюру на одну із тем: «Філемон та Бавкіда: чи існують вони в сучасному житті?» «Анакреонтична поезія! (Мої аплодисменти)» «Гімн... (Тіртею, Сапфо, Есхілу...)» (за вибором учня). Варіант 2 1. Тест для перевірки текстів творів 1) З якою метою звертається ліричний герой Архілоха до Перікла? а) Щоб утішити його у біді; б) щоб принести погану звістку; в) щоб закликати його до стійкості. 2) Якого бога найбільше прославляв Анакреонт? а) Ерота; б) Гермеса; в) Аполлона. 3) Які почуття переживає головний герой трагедії Есхіла «Прометей закутий»? а) Обурення; б) розчарованість; в) злість. 4) Про що Анхіз розповів Енею в Аїді? а) Про свою сумну долю; б) про обов’язки римського громадянина; в) про майбутню славу Риму. 2. Терміни з теорії літератури 1) Що таке трагедія? 2) Дайте визначення ямба та хорея. III. Аналіз творів Порівняйте громадянські позиції давньогрецьких поетів Архілоха та Тіртея (на прикладі їх поезій) IV. Творче завдання Написати твір-мініатюру на одну з наведених тем (див. I варіант). III. Підсумки уроку
| |
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 2 | |
| |