Мета: ввести поняття електричного поля та показати реальність його існування, познайомити учнів із законом Кулона, розвивати логічне мислення учнів. |
Мета: перевірити рівень засвоєння учнями життєвого і творчого шляху письменників, яких вивчали протягом 10 класу, знання змісту творів, понять з теорії літератури; розвивати пам’ять, увагу, спостережливість; формувати кругозір, світогляд учнів; прищеплювати любов до літератури. |
Мета уроку: узагальнити й закріпити знання про особливості будови й функціонування ендокринної та репродуктивної систем людини. |
Цілі уроку: сформувати в учнів загальне уявлення про віковий розвиток людини, розглянути різні вікові періоди онтогенезу та критерії, за якими їх виділяють. |
Цілі уроку: ознайомити учнів з основними етапами ембріонального розвитку людини, розповісти про особливості періоду вагітності та пологи у людини. |
Цілі уроку: ознайомити учнів з етапами менструального циклу та механізмом запліднення у людини. |
Цілі уроку: ознайомити учнів із будовою яйцеклітин і сперматозоїдів, розглянути процеси утворення й розвитку чоловічих та жіночих статевих клітин, проаналізувати схожість та відмінність процесів сперматогенезу та овогенезу. |
Цілі уроку: обговорити поняття «стать» та значення наявності різних статей у тварин, ознайомити учнів зі статевими ознаками людини, розглянути механізми визначення статі. |
Цілі уроку: ознайомити учнів з основними етапами онтогенезу людини, проаналізувати подібності й відмінності онтогенезу людини від онтогенезу інших ссавців. |
Цілі уроку: розглянути залози внутрішньої секреції, познайомити учнів з особливостями їхньої будови й функціями, які вони виконують. |