Мета: пояснити виникнення електричного струму в електролітах; ознайомити учнів із законом Фарадея; розвивати логічне мислення учнів, вміння аналізувати. Тип уроку: комбінований урок. Обладнання та наочність: електролітична ванна з розчином солі, електроди, електричне коло, відеофрагмент із застосуванням електролізу. Демонстрації: процес проходження струму через розчин солі, процес електролізу. ХІД УРОКУ І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань та умінь Запитання для фронтального опитування
ІІІ. Вивчення нового матеріалу План вивчення нової теми
Опорний конспект Закон електролізу Фарадея Маса m речовини, яка виділяється на електроді під час електролізу, пропорційна силі струму I та часу його проходження t: m= kIt , m= kq . Використання електролізу:
ІV. Закріплення нових знань та умінь
Яка маса Cu виділяється при електролізі з розчину CuSO4, якщо струм 1,5 А проходив протягом 40 хвилин? V. Підбиття підсумків уроку
VII. Домашнє завдання Завдання за підручником. Вивчити § 19–20. Завдання за задачником. Розв’язати № 11.7, 11.24. Додаткове завдання. Підготувати інформацію про М. Фарадея.
| |
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |