Мета: показати практичне застосування електролізу в техніці та промисловості; показати практичну значущість отриманих знань, розвивати інтерес до вивчення фізики. Тип уроку: комбінований урок. Обладнання та наочність: відеофільм про явище надпровідності та його технічне застосування.
ХІД УРОКУ І. Організаційний етап Аналіз контрольної роботи та тематичного оцінювання. ІІ. Актуалізація опорних знань та умінь Запитання для фронтального опитування
ІІІ. Вивчення нового матеріалу План вивчення нової теми
Опорний конспект
Електричний струм у металах — являє собою напрямлений рух вільних електронів.
ІV. Закріплення нових знань та умінь
V. Підбиття підсумків уроку
VII. Домашнє завдання Завдання за підручником. Вивчити § 18. Завдання за задачником. Розв’язати № 11.43, 11.45. Додаткове завдання. Підготуйте інформацію про Л. Мандельштама, М. Папалексі, Б. Стюарта, Р. Толмена, Г. Камерлінг–Оннеса.
| |
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |