Мета: здійснити контроль знань за темою «Література європейського бароко»; розвивати творчі здібності учнів; виховувати прагнення досягти високого результату. Обладнання: картки з тестовими завданнями. Тип уроку: урок контролю. Хід уроку І. Оголошення теми та мети уроку II. Ознайомлення із завданнями IІІ. Виконання контрольної роботи Початковий рівень (кожна правильна відповідь — 1 бал) Завдання з вибором правильної відповіді 1. Укажіть, про який стиль літератури йдеться: «Відзначається художньою яскравістю й пишністю, великою силою емоційного впливу, ідейною багатозначністю, в основі якої — драматично загострене сприйняття світу та людини»: а) романтизм; б) класицизм; в) Відродження; г) бароко. 2. Укажіть жанр, що поширився завдяки стилю бароко: а) афоризм; б) сонет; в) поема; г) роман. 3. Укажіть значення слова barocco: а) «філософський, мудрий»; б) «дивний, взірцевий»; в) «приємний, ласкавий»; г) «вигадливий, химерний». 4. Позначте хронологічні рамки доби бароко: а) ХІІІ –ХV ст.; б) ХVІ–ХVІІІ ст.; в) ХV–ХVІ ст.; г) ХVІІ –ХІХ ст. Середній рівень (кожна правильна відповідь — 1 бал) 5. Укажіть твір іспанського драматурга Педро Кальдерона де ла Барки: а) «Сон літньої ночі»; б) «Життя — це сон»; в) «Любов до життя»; г) «Поетичне мистецтво». 6. Позначте ім’я головного героя драми Кальдерона: а) Сигізмундо; б) дон Педро; в) Лаерт; г) Франсіско. Завдання з вибором кількох правильних відповідей 7. Укажіть стильові особливості драми Кальдерона «Життя — це сон»: а) контраст і антитеза; б) «відкритий» фінал; в) пишні «надлишкові» барокові метафори; г) гострий, непримиренний конфлікт. Достатній рівень (кожна правильна відповідь — 1 бал) Завдання з вибором кількох правильних відповідей 8. Укажіть композиційні особливості драми Кальдерона «Життя — це сон»: а) численні ліричні відступи; б) відсутні гострі конфлікти; в) сюжет простий; г) немає несподіванок. Завдання на встановлення хронологічної послідовності 9. Розташуйте в хронологічній послідовності етапи життя Сигізмундо: а) нестриманий тиранічний володар; б) справдження передбачень астролога; в) ув’язнення в самітній вежі; г) повторне ув’язнення Сигізмундо; д) повернення влади королю та підкорення їй; є) звільнення бунтівниками. (1в, 2а, 3г, 4є, 5б, 6д) Завдання відкритої форми з короткою відповіддю 10. Узагальнене судження в стислій, художньо-ефектній формі, в основі якого нерідко лежить логічно несподіваний поворот думки,— це… (афоризм). Високий рівень (2 бали) Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю 11. Як бароко вплинуло на подальший розвиток світової культури? IV. Домашнє завдання Випереджувальне для 1–3 учнів — підготувати повідомлення про історичну ситуацію у Франції ХVІІ ст.
| |
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |