Мета: здійснити контроль знань за темою «Література європейського бароко»; виховувати прагнення досягти високого результату. Обладнання: картки із завданнями. Тип уроку: урок контролю. Хід уроку І. Оголошення теми та мети уроку ІІ. Виконання контрольної роботи (тести) Варіант І Початковий та середній рівні (кожна правильна відповідь — 1 бал) Завдання з вибором правильної відповіді 1. Укажіть, як називали добу класицизму у Франції: а) «доба Расіна»; б) «доба Мольєра»; в) «доба Корнеля»; г) «доба Лафонтена». 2. Укажіть назву театру, який заснував Мольєр: а) «Сучасний театр»; б) «Блискучий театр»; в) «Славетний театр»; г) « Класичний театр». 3. Укажіть основну пристрасть пана Журдена, героя п’єси Мольєра: а) до всього нового; б) до всього прекрасного; в) до всього старовинного; г) до всього дворянського. 4. Укажіть героя, який є втіленням здорового глузду в комедії Мольєра: а) Клеонт; б) Дорант; в) пані Журден; г) Ніколь. 5. Укажіть, ким був граф Дорант: а) радником короля; б) нареченим Люсіль; в) одним із учителів Журдена; г) збіднілим дворянином. 6. Укажіть справжнє ім’я Мольєра: а) Жан Батіст Гренуй; б) Джон Гріффін; в) Жан Батіст Поклен; г) Семюель Леггорн Клеменс. Завдання з вибором кількох правильних відповідей 7. Укажіть риси характеру пана Журдена: а) інтелігентність; б) самозасліпленість; в) брутальність; г) довірливість; д) чемність; е) освіченість. Достатній рівень (кожна правильна відповідь — 1 бал) Завдання з вибором правильної відповіді 8. Укажіть зайве правило творення драматичних творів доби класицизму. а) єдність дії; б) єдність характерів; в) єдність місця; г) єдність часу. Завдання на встановлення відповідності (логічні пари) 9. Установіть відповідність між літературним напрямом і його характерними рисами. а) Пишний, барвистий стиль; 1) Бароко; б) орієнтація на античність; 2) класицизм. в) тяжіння до контрастів, складної метафоричності; г) нормативність мистецтва. (1. а, в; 2. б, г) Завдання на встановлення хронологічної послідовності 10. Розташуйте в хронологічній послідовності події в п’єсі Ж. Б. Мольєра «Міщанин-шляхтич». а) Урочистий обід, улаштований Журденом на честь маркізи; б) весілля Леонта і дочки Журдена; в) посвячення Журдена в «мамамуші»; г) зустріч Журдена з учителями і кравцем. (г, а, в, б) Високий рівень (2 бали) Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю 11. Чому сцени навчання пана Журдена викликають сміх? Варіант ІІ Початковий та середній рівні (кожна правильна відповідь — 1 бал) Завдання з вибором правильної відповіді 1. Укажіть країну, у якій виник класицизм: а) Англія; б) Франція; в) Італія; г) Іспанія. 2. Укажіть п’єсу Мольєра, ідеєю якої є думка: «Негідно приховувати своє справжнє походження…»: а) «Тартюф»; б) «Скупий»; в) «Мізантроп»; г) «Міщанин-шляхтич». 3. Укажіть, чого, на думку Журдена, бракує його доньці для повного щастя: а) багатства; б) порядного чоловіка; в) титулу; г) знайомств при дворі короля. 4. Укажіть, ким за походженням був пан Журден: а) ремісником; б) буржуа; в) дворянином; г) селянином. 5. Укажіть, від чийого імені граф Дорант передає маркізі Доримені подарунки: а) від свого імені; б) від імені пана Журдена; в) від імені короля; г) від імені незнайомця. 6. Укажіть, який «титул» здобув Журден у кінці п’єси: а) сеньйора; в) арабського падишаха; б) лорда; г) турецького дворянина. Завдання з вибором кількох правильних відповідей 7. Укажіть літературні напрями, які сформувались у ХVІІ ст. в Європі: а) реалізм; б) бароко; в) романтизм; г) класицизм; д) сентименталізм; е) ренесанс. Достатній рівень (кожна правильна відповідь — 1 бал) Завдання з вибором кількох правильних відповідей 8. Укажіть, яких учителів запросив до себе пан Журден: а) учителя танців; б) учителя малювання; в) учителя музики; г) учителя фехтування. Завдання на встановлення відповідності (логічні пари) 9. Установіть відповідність між персонажами, які беруть участь у любовних колізіях п’єси «Міщанин-шляхтич». а) Клеонт; 1) Ніколь; б) Ков’єль; 2) Доримена; в) Журден; 3) Люсіль. г) Дорант. (а3, б1, в2, г2) Завдання відкритої форми з короткою відповіддю 10. Н апишіть літературний термін, якому відповідає визначення: «Драматичний твір, у якому засобами гумору та сатири розвінчуються негативні суспільні та побутові явища, у якому зображуються смішні життєві положення і характери». (Комедія) Високий рівень (2 бали) Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю 11. Чому граф Дорант «дружив» з паном Журденом? Який зиск він мав із цієї дружби? III. Домашнє завдання Підготувати повідомлення про особливості доби Просвітництва (на основі матеріалу підручника з історії, тема «Французька революція кінця ХVІІІ ст.»).
| |
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |