Мета: продовжувати формувати у дітей власне «Я»; виховувати гуманну, творчу, соціально активну особистість, здатну бережно ставитися до всього, що її оточує.


Мета: допомогти учням усвідомити важливість однієї з основних потреб людини — у зручному житлі; ознайомити їх із професією будівельника та різ-ними видами будівель; дати учням можливість самим намалювати будинок майбутнього; роз-вивати в учнів уміння обстоювати свої права.


Мета: розширити й поглибити поняття учнів про здоров’я і нездоров’я; сформувати уявлення про те, що здоров’я значною мірою залежить від них самих; роз’яснити учням, чому держава повинна опікуватися їхнім здоров’ям, і допомогти їм з’ясувати відповідальність держави з цього питання; пропагувати здоровий спосіб життя; допомогти учням сформувати співчутливе і активне ставлення до хворих дітей; розвивати уяву, мислення, творчі здібності учнів.


Мета: сприяти активному засвоєнню учнями понять «довіра», «співпраця», «друг», «дружба»; виробити в учнів почуття відповідальності у ставленні одне до одного; створити атмосферу довіри між учнями; формувати почуття довіри у стосунках між ровесниками, однокласниками; розвивати в учнів такі важливі моральні якості, як доброзичливість, співчуття, взаємодопомога, вірність; виховувати відповідальність і повагу до прав інших у класі, почуття дружби і товариськості; допомогти учням зрозуміти, що, поважаючи права інших людей, вони спонукають їх довіряти собі й у відповідь поважати їхні права.


Мета: розкрити поняття «закон», «конституція», «ООН», «декларація», «конвенція», «право», «ратифіка-ція»; ознайомити учнів із змістом основних статей Загальної Декларації прав людини, Конвенції про права дитини, Конституції України; учити цінувати права людей.


Мета: Формувати в учнів здатність до самоконтролю, поваги до моралі і правопорядку.


Мета: інформативно-виховна: актуалізувати і узагальнити знання учнів з безпечної поведінки під час небезпечних та надзвичайних ситуацій, навчити їх запобігати; виховна: формувати в учнів якості свідомої особистості, виховувати мужність і спроможність приймати швидкі і правильні рішення в екстремальних умовах; профілактична: попередити прояви паніки в небезпечних та надзвичайних ситуаціях.


Мета: навчальна: навчити учнів правильно використовувати свої знання з різних предметів. виховна: виховати в учнів почуття відповідальності не тільки за себе, але і за своїх знайомих і рідних,вміння правильно розприділяти свій час. розвивальна : розвинути логічне мислення, правильно робити передбачення з даної теми.


Мета: довести учням ідею неповторності й унікальності кожної особистості; розвивати здібності аналізувати себе та свої вчинки; виховувати любов до себе та оточуючих, почуття справедливості та гуманності, естетичні смаки та уподобання.


Мета: Продовжити знайомство з резервами здоров'я людини, значенням раціонального харчування в системі здорового способу життя, навчити розділяти індивідуальну програму харчової поведінки, продовжити знайомство з компонентами етноздоров'я населення України.


1-10 11-20 ... 371-380 381-390 391-400 401-410 411-420 ... 501-510 511-513