Мета: перевірити знання, уміння й навички учнів за темою «Усна народна творчість». Xід уроку І. Організаційний момент ІІ. тематичне оцінювання (тестування) Початковий рівень 1. Твір «Стоїть явір над водою...» за жанром є: а) народною піснею; б) казкою; в) легендою. 2. У народній притчі «У пригоді» розповідається про: а) батька та сина; б) лева та мишку; в) чоловіка та вовка. 3. «Вічною книгою» називають: а) Біблію; б) буквар; в) «Кобзар». Середній рівень 1. Що оспівано в українській народній пісні «Стоїть явір над водою...»? 2. Записати дійових осіб народної притчі «Батьківські поради». 3. Де відбуваються події, описані у казці «Мудра дівчина»? Достатній рівень 1. Скласти два запитання за змістом легенди «Звідки пішло прізвище та ім’я Богдана Хмельницького». 2. Якою уявляється Маруся з казки «Мудра дівчина»? Описати її. 3. Якими синонімами можна замінити подані вислови? Наче у воду опущені — ... Подейкують — ... Високий рівень 1. Що схвалюється, а що засуджується в казці «Мудра дівчина»? 2. Підібрати та записати прислів’я і приказки, які б передавали основну думку притчі «Батькові поради». 3. Яка з легенд, що вивчалися, вас найбільше вразила? Чому? Обґрунтувати свою відповідь у міркуванні (3–4 речення). ІІІ. Підсумок уроку ІV. Домашнє завдання Підготуватися до уроку позакласного читання «З чистого джерела народної мудрості». Додаток (для копіювання) Пам’ятка «Правила читання вголос»
| |||||||||||||||||||||
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |