Вступ до теми «Біблійні легенди»

Мета: дати поняття про Біблію як про Вічну книгу, Святе Письмо для християн; розширити світогляд дітей щодо духовності; виховувати повагу до Святого Письма, бажання вірити у нього, виконувати Божі заповіді.

Обладнання: Біблія для дітей з ілюстраціями, епідіаскоп.

Xід уроку

І. Хвилина створення настрою

Урок починається читанням молитви «Отче наш» із запаленою свічкою у руках молитву читає підготовлена заздалегідь учениця, учні повторюють слова молитви за нею.

ІІ. Робота над темою уроку

1. Слово вчителя.

— Із цією священною молитвою на устах, яка, на думку християн, має магічну силу, людина іде ввечері на спочинок, а вранці благословляє світ на щасливу днину. Крім молитви, магічною силою наділене Святе Письмо для християн. Всі ви, напевно, чули про Біблію. Це одна з найдавніших та найвідоміших книг світу, яку писали наймудріші люди протягом багатьох століть. Назвою «Біблія» об’єднано окремі книги — священні тексти, визнані церквою непорушними законами віри й життя. У них містяться церковні проповіді, молитви, легенди про життя святих, їхні пророцтва. Біблія — надзвичайна пам’ятка культури для всіх людей світу. Її зміст надихав і надихає на творчість художників, письменників, композиторів.

2. Повідомлення теми уроку.

3. Огляд навчального матеріалу в підручнику.

1) Які легенди ми прочитаємо у цьому розділі?

Учні гортають розділ підручника і називають легенди: «Вавилонська вежа», «Каїн і Авель», «Чому людина не знає, доки живе».

2) Розгляд ілюстрації з «Біблії для дітей».

— Чому зміст Біблії зберігся і дійшов до нас із глибини віків?

— Чому ця книга залишається цінною і для сучасних людей?

3) Зачитування підготовленими учнями окремих легенд із «Біблії для дітей» (розгляд ілюстрацій під епідіаскопом).

4) Ознайомлення з віршами «Нового завіту».

Завдання. Знайти 10 Божих заповідей і записати їх у зошит. Запам’ятати і виконувати.

4. Робота з підручником.

1) Розгляд ілюстрацій до творів.

2) Ознайомлення зі значенням незнайомих слів, що будуть зустрічатися у творах.

3) Читання виділених речень кожного твору.

— Чи можна здогадатись, про що буде розповідатися у легендах?

5. Фізкультхвилинка.

6. Робота над виразністю читання.

Завдання. Прочитати картки зі словами (різними способами). Здогадатися, з якого вони твору.

Картка 1

Картка 2

Картка 3

давно

довічну

буцімто

цеглини

покрівля

Бог Ягве

Єва

брат

дерева

зірки

вогнище

зненавиділи

пруття

пліт

витримає

не знає

донині

сумлінно

— Які саме слова допомогли вам здогадатися?

ІІІ. Підсумок уроку

— Чи викликав у вас матеріал цього розділу інтерес до його читання?

— Чи вірите ви у легенди, які вміщено в Біблії?

— Спробуйте пояснити, чому люди вірують у Бога і поклоняються

Всевишньому.

— Чи це добре, коли у щось віриш?

— Спробуйте скласти асоціативний кущ до вислову «Людина, яка вірує...», використовуючи слова-характеристики чеснот особистості.

 

ІV. Домашнє завдання

1. Підготуватися до переказу однієї з легенд з Біблії (близько до тексту).

2. Скласти тести для перевірки сприймання прочитаного твору.


Схожі матеріали:
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: