Мета: дати поняття про Біблію як про Вічну книгу, Святе Письмо для християн; розширити світогляд дітей щодо духовності; виховувати повагу до Святого Письма, бажання вірити у нього, виконувати Божі заповіді. Обладнання: Біблія для дітей з ілюстраціями, епідіаскоп. Xід уроку І. Хвилина створення настрою Урок починається читанням молитви «Отче наш» із запаленою свічкою у руках молитву читає підготовлена заздалегідь учениця, учні повторюють слова молитви за нею. ІІ. Робота над темою уроку 1. Слово вчителя. — Із цією священною молитвою на устах, яка, на думку християн, має магічну силу, людина іде ввечері на спочинок, а вранці благословляє світ на щасливу днину. Крім молитви, магічною силою наділене Святе Письмо для християн. Всі ви, напевно, чули про Біблію. Це одна з найдавніших та найвідоміших книг світу, яку писали наймудріші люди протягом багатьох століть. Назвою «Біблія» об’єднано окремі книги — священні тексти, визнані церквою непорушними законами віри й життя. У них містяться церковні проповіді, молитви, легенди про життя святих, їхні пророцтва. Біблія — надзвичайна пам’ятка культури для всіх людей світу. Її зміст надихав і надихає на творчість художників, письменників, композиторів. 2. Повідомлення теми уроку. 3. Огляд навчального матеріалу в підручнику. 1) Які легенди ми прочитаємо у цьому розділі? Учні гортають розділ підручника і називають легенди: «Вавилонська вежа», «Каїн і Авель», «Чому людина не знає, доки живе». 2) Розгляд ілюстрації з «Біблії для дітей». — Чому зміст Біблії зберігся і дійшов до нас із глибини віків? — Чому ця книга залишається цінною і для сучасних людей? 3) Зачитування підготовленими учнями окремих легенд із «Біблії для дітей» (розгляд ілюстрацій під епідіаскопом). 4) Ознайомлення з віршами «Нового завіту». Завдання. Знайти 10 Божих заповідей і записати їх у зошит. Запам’ятати і виконувати. 4. Робота з підручником. 1) Розгляд ілюстрацій до творів. 2) Ознайомлення зі значенням незнайомих слів, що будуть зустрічатися у творах. 3) Читання виділених речень кожного твору. — Чи можна здогадатись, про що буде розповідатися у легендах? 5. Фізкультхвилинка. 6. Робота над виразністю читання. Завдання. Прочитати картки зі словами (різними способами). Здогадатися, з якого вони твору.
— Які саме слова допомогли вам здогадатися? ІІІ. Підсумок уроку — Чи викликав у вас матеріал цього розділу інтерес до його читання? — Чи вірите ви у легенди, які вміщено в Біблії? — Спробуйте пояснити, чому люди вірують у Бога і поклоняються Всевишньому. — Чи це добре, коли у щось віриш? — Спробуйте скласти асоціативний кущ до вислову «Людина, яка вірує...», використовуючи слова-характеристики чеснот особистості.
ІV. Домашнє завдання 1. Підготуватися до переказу однієї з легенд з Біблії (близько до тексту). 2. Скласти тести для перевірки сприймання прочитаного твору.
| |||||||
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |