Про складові частини комп'ютера

Мета.  Повторити будову комп’ютера; ознайомити з призначенням процесора, закріпити знання учнів про призначення основних складових частин ПК; розвивати вміння слухати, узагальнювати отримання знання, використовуючи їх на практиці; виховувати дбайливе ставлення до обладнання.

Обладнання: картки до гри «Доміно», картки до гри «Комп’ютер», картки до гри «Клавіатура».

                                                                 Хід уроку

 

  1.        Організація класу до уроку
  2.    Актуалізація опорних знань.
  1. Загадка

Може він порахувати.

 Може він пісні співати.

Малювати і писати.

Помилки перевіряти.

Може він листа прийняти.

З другом швидко нас зв'язати,

Він багато мою може

І завжди нам допоможе!     

(Комп'ютер)

Ти хочеш символи ввести,

Чи скласти літери красиво?

Візьми ти, без неї все це неможливо.

   (Клавіатуру)

Він на екран виводить фільми,

Тексти, ігри та мультфільми.

Ось, вмикай — і враз почнеться!

Це зоветься.

(Монітором)

2.Гра «ТАК-НІ» (Вчитель демонструє малюнки складових частин ПК та інші предмети, а учні повинні давати відповідь)./якщо «ТАК», то учні плескають в долоні, якщо «НІ», то тупають ніжками/

Матеріал для гри:

 МОНІТОР СКАНЕР КЛАВІАТУРА СИСТЕМНИЙ БЛОК ДИСПЛЕЙ ПРОЦЕСОР  ПРИНТЕР ТЕЛЕВІЗОР, РАХІВНИЦЯ, КАЛЬКУЛЯТОР,ТЕЛЕФОН,ВІДЕОКАМЕРА

ІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ.

Яке нове слово вам зустрілося у грі? Отже, сьогодні ми продовжуємо знайомитись з іншими частинами комп’ютера.

 IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1.Перегляд флеш-анімації

2.Робота з підручником. С 29-31.

3.Гра «Відокрем слова».

-  Який пристрій, що ви прочитали, є серцем комп'ютера? /Процесор/

- Один з найголовніших пристроїв ПК. /Процесор/

КОМП'ЮТЕРМОНІТОРСКАНЕРКЛАВІАТУРА

СИСТЕМНИЙБЛОКДИСПЛЕЙПРОЦЕСОР

ПРИНТЕРПАМ’ЯТЬ

V. ЗАКРІПЛЕННЯ МАТЕРІАЛУ

1.Робота в парах

(Діти одержують картки, на яких намальовано складові ПК , а на інших їх визначення. Мають скласти попарно)

  1. Робота із зошитом з друкованою основою (с.10,11)

 3. Практична робота.

  1. Повторення правил техніки безпеки

Опитування ланцюжком

  1. Робота з комп’ютером

Робота з програмою «Сходинки до інформатики». («Лісова галявина»)

  1. Робота в групах.(диференційовано)

1 – гра «Доміно»

2 – відгадування кросвордів

3- скласти казку про складові частини комп’ютера

5.Тестування

  1.    Підсумок уроку.

Гра «Ланцюжок» (перший учень – показує малюнок, другий називає складову частину комп’ютера, третій –її призначення)


Схожі матеріали:
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: