Задача, яка містить поняття стільки ж. Вправи на засвоєння таблиць додавання й віднімання

Тема. Розв’язання задач. Задача, яка містить поняття стільки ж. Вправи на засвоєння таблиць додавання й віднімання. Побудова відрізка, коротшого (довшого) від даного

Мета:  ознайомити учнів із задачами на різницеве порівняння чисел; на основі порівняння двох сукупностей предметів формувати свідоме розуміння необхідності вибору для розв’язання задач дії віднімання меншого від більшого числа; удосконалювати навички усної лічби.

Обладнання:  предметні малюнки, таблиці з умовами задач, таблиці для усної лічби.

Хід уроку

I. Актуалізація знань учнів

1. Усна лічба

Гра «Поштарик»

Завдання: рознести приклади-листи по поштових скриньках.

10 – 6

6 – 2

7 – 2

5 – 4

8 – 4

8 – 5

9 – 6

9 – 4

10 – 5

1 + 3

1 + 4

5 – 2

4 3 5

2. Усне опитування

• Збільшити на 2 числа 2, 4, 5, 6, 8.

• зменшити на 4 числа 7, 5, 9, 4, 10.

3. Розв’язання прикладів (колективно)

9 – 6 + 4

7 – 6 + 2

9 – 5 + 6

8 – 6 + 5

7 – 5 + 6

7 – 6 + 5

4. Самостійна робота з підручником

Розв’язання прикладів № 4.

II. Вивчення нового матеріалу

1. Аналіз задачі на різницеве порівняння чисел

Іван побудував 7 будиночків з конструктора, а Микола побудував 5 таких будиночків. На скільки будиночків більше побудував Іван, ніж Микола?

— Прочитайте умову задачі.

— Прочитайте питання.

— Що відомо в задачі про Івана?

— Що відомо про Миколу?

— Про що запитується в задачі?

— Покладіть на парту стільки кружечків, скільки будинків в Івана. Скільки ви поклали?

— Тепер під ними покладіть стільки кружечків, скільки будинків побудував Микола. Скільки ви поклали?

— В якому ряду кружечків більше? В якому менше? На скільки кружечків у верхньому ряду більше, ніж у нижньому?

— На скільки кружечків менше у нижньому ряду, ніж у верхньому?

— Якою дією слід розв’язувати задачу? Складіть приклад.

— Дайте відповідь на питання задачі.

2. Колективне розв’язування задачі № 3 (С. 61)

3. Фізкультхвилинка (за вибором учителя)

4. Креслення відрізків (№ 5)

5. Квадрат із секретом

— Цей квадрат із секретом. Розв’яжіть приклади в рядках (зліва направо).

Розв’яжіть приклади в стовпчиках (зверху вниз).

— Розв’яжіть приклади в нижньому рядку. Що ви помітили? (Відповіді утворених прикладів збіглися. Це число 8.)

III. Підсумки уроку.


Схожі матеріали:
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: